#Identyfikacja wizualna
-
Błędy w identyfikacji wizualnej - o efektywnym psuciu tożsamości marki
czytaj więcej+Błędy w identyfikacji wizualnej są powtarzalne jak serial M jak miłość emitowany na kanałach polskiej telewizji od wielu lat i stale od początku. O ile jednak trudno zarzucić błędy ludziom puszczającym powtórki, o tyle łatwo wskazać gafy popełniane przez firmy w komunikacji i budowaniu tożsamości swojej marki. Błędy te są nagminne i niewybaczalne, ale też ze względu na usprawiedliwioną niewiedzę właścicieli firm, którzy na własną rękę zajmują się marketingowymi działaniami - nieuniknione.
-
Jak stworzyć nazwę firmy? (czyli o tym, że geniusz namingu to coś innego, niż myślicie)
czytaj więcej+W tym artykule opiszemy kompleksowo proces powstawania nazw firm realizowany przez zespół kreatywny bcweb.pl. Wyjaśnimy, dlaczego należy unieważnić wizję geniuszy namingu, dlaczego wyimaginowana prośba do geniusza z akapitu wyżej sformułowana jest źle, niepełnie, zbyt ogólne i dlaczego należy ją uzupełnić o porządne zdania złożone zawierające mnóstwo określeń i informacji związanych z firmą. Obalimy mity na temat tego, że wymyślanie nazwy zajmuje trzy sekundy na rzecz popartej doświadczeniem tezy, że zajmuje to od kilku do nawet kilkunastu dni.
-
Przepis na idealną nazwę firmy - O sztuce gry w słowa
czytaj więcej+W tym artykule wyjaśnimy, jakimi motywacjami należałoby się kierować przy wyborze nazwy firmy, dlaczego z powodzeniem można obronić nazwę Żabka czy Biedronka, jak wygląda proces tworzenia nazw w agencji i jakie obecnie panują trendy nazwowe w Polsce. Trudno będzie tu znaleźć uniwersalne prawdy i proste przepisy na idealną nazwę firmy. Dlaczego? Bo one nie istnieją. Zaoferujemy jednak w zamian coś cenniejszego i - przede wszystkim - coś mającego realne znaczenie dla tworzenia nazw i wpływającego na sukces firmy.
-
Nazwy firm - kreatywnie czy tendencyjnie? To zależy
czytaj więcej+Ośrodki szkolenia kierowców to wprawdzie inna branża niż zakłady pogrzebowe, ale odbiór marki przez klienta i motywy wyboru danej firmy mogą być właściwie podobne. Całkiem różne od tych, którymi kierują się ludzie wybierający lokal na piwny wieczór czy miejsce na lunch, gdzie musi być oryginalnie, fancy i zachęcająco.
-
Hej! Masz starą stronę internetową! - O konieczności odświeżania www
czytaj więcej+Co ile lat robisz remont swojego mieszkania? Co ile lat odmalowujesz w nim ściany, bo straciły świeżość, pobrudziły się i gołym okiem widać, że wymagają ingerencji pędzla? Podejrzewamy, że dosyć często, przecież ściany szybko się brudzą. Nikt nie chce, żeby jego mieszkanie wyglądało staro i niechlujnie. Czy tak samo myślisz o własnej stronie internetowej, która ma już, powiedzmy, 2-3 lata, a może i więcej?
-
Pokaż mi swoje logo, a powiem Ci, kim jesteś O znaczeniu logo i identyfikacji wizualnej
czytaj więcej+(...) Jakie wartości chcesz przekazać poprzez logotyp? Jeśli właściciel firmy zdaje sobie sprawę, jak ważną funkcję pełni logo, nigdy nie zdecyduje się na zlecenie wykonania go laikowi albo - jeszcze gorzej - nie zacznie sam próbować swoich sił w Paincie.
-
Najlepsi wykonawcy stron - bcweb.pl znowu ze srebrnym medalem!
czytaj więcej+OpenSolution po raz kolejny dokonało przeglądu najlepiej wykonanych stron internetowych bazujących na najpopularniejszym polskim systemie CMS. Profesjonalnym okiem spojrzało na prawie 13 tysięcy witryn powstałych w roku 2018. Nasz zespół po raz kolejny otrzymał zaszczytne drugie miejsce.
-
Mocny
czytaj więcej+Mocny to firma zajmująca się hurtową i detaliczną sprzedażą ekogroszku. Istnieje na rynku od kilkunastu lat i ma obecnie trzy duże składy, w których towar jest rozdrabniany, przesiewany i osuszany. Po obróbce trafia do 25-kilogramowych worków, a następnie na 1-tonowe palety. Ekogroszek Mocny dostępny jest w trzech wariantach mocy, a każdy z nich charakteryzuje się wysoką kalorycznością, wydajnością i czystością. Towar wysyłany jest do każdego zakątka Polski z darmową dostawą.
-
Rebranding - co to jest, jak i kiedy skutecznie go przeprowadzić
czytaj więcej+Przeprowadzenie skutecznego rebrandingu to proces bardzo złożony, skomplikowany i wymagający zaangażowania wielu osób. Wykonany dobrze pozwoli przyciągnąć nowych klientów, dogonić panujące trendy oraz wyprzedzić konkurencję, jednak wykonany w sposób nieodpowiedni może bardzo negatywnie wpłynąć na sposób odbioru i postrzegania Twojej firmy w sieci.
-
Zagórski Składy Opałowe
czytaj więcej+„Zagórski” Składy opałowe to firma zajmująca się sprzedażą detaliczną i hurtową węgla, miału oraz eko-groszku. Przedsiębiorstwo zostało założone w 1996 roku i od tej pory znakomicie rozwija się w branży opałowej, stale poszerzając swój asortyment. Dzięki nam firma zyskała nowy, odświeżony wizerunek w sieci, a współpraca rozszerza się dalej. Materiały marketingowe, profesjonalne zdjęcia na stronie, nowe logo- to wszystko rezultaty naszej ciężkiej pracy.
-
Wykromax
czytaj więcej+Wykromax jest cenionym w branży producentem wykrojników. Stosowane przez firmę nowoczesne technologie zainspirowały nas do stworzenia równie innowacyjnej strony internetowej. Efektem tych działań jest oryginalny design naszej realizacji i zastosowanie niestandardowych rozwiązań. Nowa strona przedsiębiorstwa stanowi teraz jego najlepszą wizytówkę.
-
ValdiExpress
czytaj więcej+ValdiExpress to wypożyczalnia samochodów osobowych i dostawczych. Głównym założeniem przy realizacji jej strony internetowej było uzyskanie wysokiej funkcjonalności. Cel ten został osiągnięty. Strona jest intuicyjna w obsłudze i zapewnia prosty dostęp do wszystkich informacji. Wyposażona została w specjalną aplikację, dzięki której klient może wyszukać model samochodu najlepiej pasujący do jego preferencji. Dodatkowo witryna posiada ciekawą, przyciągającą uwagę grafikę. Finalny efekt spełnił wszystkie oczekiwania naszego klienta i z pewnością wywiera wrażenie na odwiedzających stronę klientach wypożyczalni.