Sklep internetowy - bcweb.pl
Nasza strona używa ciasteczek (cookies) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Za pomocą ustawień przeglądarki możesz określić warunki ich przechowywania.

#Sklep internetowy

  • Jak zabezpieczyć się przed utratą danych strony lub sklepu internetowego?

    Ci, którzy zgubili kiedykolwiek telefon wiedzą, jak to jest utracić dostęp do ważnych kontaktów, zdjęć, filmów, które były zapisane tylko na telefonie. W wielu przypadkach nie da się już odzyskać tych danych, a niektórych nie da się odtworzyć, jak fajny filmik nagrany zaledwie przed kilkoma dniami. Nieprzyjemna perspektywa, prawda?

    A teraz wyobraź sobie, że tracisz stronę, sklep internetowy lub blog. 

     

    czytaj więcej+
  • Płatności w sklepie internetowym - wszystko co powinieneś wiedzieć

    Z pozoru kwestia płatności za zakupy online to żaden temat. Przecież skoro Klient zdecydował się na produkt/usługę w naszym sklepie internetowym to można od razu uznać, że transakcja jest zrealizowana. Ale czy aby na pewno?

    czytaj więcej+
  • 10 dodatków, które zwiększą Twoją sprzedaż w sklepie internetowym - bo kupowanie musi być miłe, szybkie i wygodne

    Sklep internetowy jest po to, żeby jego właściciel sprzedawał, a konsumenci kupowali. Szybko, łatwo i bez wychodzenia z domu. Sprawa wydaje się prosta, nie żyjemy w średniowieczu, żeby nie wiedzieć, jak to zrobić. Pandemia nauczyła tych, którzy wcześniej nie zainwestowali w sklep internetowy, że najwyższa pora, by jednak zainwestować.

    czytaj więcej+
  • Sklep internetowy w agencji? Podpowiadamy, jak się przygotować

    Nie poradzimy sobie, jeśli nie przekażesz nam podstawowych surowców i informacji związanych z Twoją firmą: loga, księgi znaku, materiałów graficznych, tekstów do sekcji "O nas", "Nasza oferta", "Nasz zespół" etc. Musimy wiedzieć, w jakiej branży działasz i co masz do zaoferowania potencjalnym klientom. W tym artykule rozszerzymy nasze porady - opowiemy, jakie materiały są niezbędne do stworzenia sklepu internetowego.

     

    czytaj więcej+
  • Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym? Bądź ekspedientem i doradcą

    Zakupy online robi już 62% użytkowników internetu (badania Gemius na temat e-commerce z czerwca 2019 r.), więc tendencja jest zdecydowanie wzrostowa i niedługo pytanie o to, czy ludzie częściej decydują się na zakupy przez internet, czy jednak stacjonarnie, wcale nie będzie śmieszne i bezzasadne.

    czytaj więcej+
  • Czy Twój sklep internetowy wzbudza zaufanie? Lepiej, żeby klienci się nie bali

    Od czasu sprzedaży książek przez Jeffa Bezosa (Amazon) minęło ponad ćwirćwiecze, więc teoretycznie kwestia e-sklepów powinna być dopracowana do perfekcji, szczególnie jeśli chodzi o ich bezpieczeństwo. Ale to naprawdę tylko teoria.

    czytaj więcej+
  • Telefon w 28 sekund? O CallPage’u i wyższej sprzedaży

    Prezes i współzałożyciel CallPage, Ross Knap, w jednym z wywiadów opowiedział, jak to się stało, że postanowił założyć CallPage. Otóż pracował w firmie doradczej i zajmował się m.in. optymalizacją konwersji stron internetowych. Chodziło o to, żeby zwiększyć liczbę telefonów z www. 

    czytaj więcej+
  • Formularz na stronie internetowej - po co go mieć? Zadbaj o wysoką konwersję

    Pojęcia konwersji raczej nie przenosi się na życie codzienne, konwertujące kurki brzmią dość absurdalnie. Słownik Języka Polskiego twierdzi, że konwersja w ogólnym sensie jest zmianą postaci czegoś, transformacją czegoś w coś. I właściwie na tej definicji można się zatrzymać, bo w marketingu właśnie o to z konwersją chodzi: mieć cel, podjąć działania, osiągnąć ten cel. Przekształcić swoje plany w coś rzeczywistego.

    czytaj więcej+
  • Twoja witryna a skoki narciarskie - o szybkości ładowania strony internetowej

    O ile gry w skoki narciarskie nie wyłączaliśmy w momencie, gdy się zacinała czy działała zbyt wolno, z wejścia na stronę internetową zwykle rezygnujemy, gdy nie ładuje się w tempie ekspresowym. Jeśli chodzi o stronę z usługami, które nas interesują, szukamy wówczas innej, szybszej. Innymi słowy - właściciel “powolnej” strony traci klienta.

     

    czytaj więcej+
  • Podglądanie jest dobre - o narzędziu Hotjar

    Zgodnie z teorią Freuda, podglądanie jest w porządku, jeśli służy rozwojowi. Bo jakim pisarzem byłby pisarz nie czytający innych pisarzy? Jakim malarzem byłby malarz, który nie patrzyłby, nie podglądałby świata, ludzi? No i wreszcie (choć o tym już Freud nie mówił) - jakim marketerem byłby marketer, który nie miałby wglądu w analityczne narzędzia, służące do obserwacji ruchu na stronie?

    czytaj więcej+
  • Sklep internetowy to nie monopolowy - klienci nie znajdą Cię od razu

    “Dlaczego mój sklep od razu nie zarabia?” - pytają klienci, którym dopiero co uruchomiliśmy sklep internetowy. No właśnie dlatego, że sklep internetowy nie jest tym samym, co stacjonarny sklep monopolowy, gdzie wystarczy jaskrawy napis “Alkohole 24h”, żeby klienci tłumnie zaglądali.

    czytaj więcej+
  • Jak założyć sklep internetowy? Przyszły właścicielu, odrób pracę domową

    Niektórzy myślą, że kupienie karnetu na siłownię wystarczy, żeby schudnąć. Niektórzy myślą, że wystarczy zdawać sobie z czegoś sprawę, żeby to zmienić. Niektórzy myślą, że sklep internetowy w stu procentach zrobi za nich agencja marketingowa. Niektórzy myślą, że wystarczy, by sklep internetowy działał, a od razu zacznie na siebie zarabiać. Bzdury.

    czytaj więcej+
  • Zmiany w Mapach Google’a /Masz czas do 11 czerwca!

    Google Maps dokonuje kolejnych modyfikacji. Początkowo kwestia dotyczyła jedynie wąskiej grupy użytkowników, jednak wraz z wprowadzeniem nowej Platformy, nowości i związane z nimi konsekwencje dotkną każdego posiadacza mapy na swojej witrynie. Warto wiedzieć, co się z tym wiąże, by mapa z lokalizacją na Twojej witrynie nadal się wyświetlała.

    czytaj więcej+
  • Czym jest Certyfikat SSL? Dlaczego warto z niego korzystać?

    Z artykułu dowiesz się najważniejszych rzeczy na temat Certyfikatów SSL – czym są, jakie są ich rodzaje oraz kiedy i dlaczego przydadzą się Twojej witrynie. We wpisie poruszę także ważną dla wielu właścicieli stron kwestię – wpływ Certyfikatu SSL na pozycję strony w wynikach wyszukiwania Google.

    czytaj więcej+
  • 2 miejsce wśród najlepszych wykonawców stron Internetowych w 2017 roku

    Kolejny sukces! Tak śmiało można powiedzieć o zdobyciu przez naszą firmę 2 miejsca w konkursie na najlepszych wykonawców stron Internetowych 2017 roku. Drugie miejsce na podium zobowiązuje nas do ciągłego rozwoju i pozostawia pewien niedosyt co z pewnością wpłynie na jeszcze większą jakość naszych usług - które jak wskazują wyniki, z roku na rok są na coraz wyższym poziomie. Dziękujemy organizatorom i uczestnikom za możliwość rywalizacji w tym prestiżowym konkursie. Gratulujemy również zwycięzcy utrzymania ubiegłorocznej pozycji i ostrzegamy... jesteśmy coraz bliżej!

    czytaj więcej+
  • ByAnka

    Za marką design.byanka stoi pani Anna Kucińska, która od lat zajmuje się produkcją unikatowych akcesoriów handmade. W jej sklepie znaleźć można m.in. oryginalne, ręcznie wykonane kosze, dywany, pufy, swetry i czapki. Materiały, z których korzysta pani Anna to wełna i bawełniany sznurek, a głównym źródłem jej inspiracji jest styl skandynawski.

    czytaj więcej+
  • Dobre Pudełko

    Dobre pudełko, jak sama nazwa wskazuje, zajmuje się produkcją dobrych pudełek! To firma, która tworzy opakowania/pudełka na pizze, burgery, sosy etc., czyli na wszelkie potrawy, które zamawiamy z dostawą lub bierzemy na wynos. Dobre pudełko jest firmą rodzinną i istnieje na rynku już 25 lat. Ta imponująca liczba świadczy o znajomości branży i produkcji pudełek naprawdę wysokiej jakości - z tektury 3,5 i 7-warstwowej, mikrofali i tektury litej. Przekłada się to na tysiące zamówień nie tylko w Polsce, ale i w krajach sąsiadujących.

    czytaj więcej+
  • Dyrektywa Omnibus - kary do 40 tyś. złotych! Czy Twój sklep internetowy jest na to gotowy?

    Od nowego roku w życie weszła dyrektywa Omnibus. Wprowadzono w niej wiele zmian dotyczących praw konsumentów oraz regulacji zasad funkcjonowania m.in. sklepów Internetowych. 

    czytaj więcej+
  • Mocny

    Mocny to firma zajmująca się hurtową i detaliczną sprzedażą ekogroszku. Istnieje na rynku od kilkunastu lat i ma obecnie trzy duże składy, w których towar jest rozdrabniany, przesiewany i osuszany. Po obróbce trafia do 25-kilogramowych worków, a następnie na 1-tonowe palety. Ekogroszek Mocny dostępny jest w trzech wariantach mocy, a każdy z nich charakteryzuje się wysoką kalorycznością, wydajnością i czystością. Towar wysyłany jest do każdego zakątka Polski z darmową dostawą.

    czytaj więcej+
  • Strona internetowa - dlaczego warto zrobić to z agencją?

    Jeśli rozwijasz własną firmę, prędzej czy później w Twojej głowie pojawi się pytanie: czy stworzenie profesjonalnej strony internetowej wymaga zatrudnienia agencji marketingowej? Czy jest to gra warta świeczki? W poniższym artykule wyjaśniamy dlaczego – naszym zdaniem – warto powierzyć budowę strony agencji.

    czytaj więcej+
  • Universal Analytics nie zbiera już danych! Czy Twoja firma pracuje już na nowej wersji - Google Analytics 4?

    W digitalowym świecie, gdzie dane są nowym "złotem", narzędzia do ich analizy i interpretacji są nieocenione. Google, jako jedna z czołowych firm w tej dziedzinie, stale dąży do udoskonalania swoich narzędzi, aby pomóc firmom w zrozumieniu swoich klientów i rynków. 

    czytaj więcej+
  • Zagórski Składy Opałowe

    „Zagórski” Składy opałowe to firma zajmująca się sprzedażą detaliczną i hurtową węgla, miału oraz eko-groszku. Przedsiębiorstwo zostało założone w 1996 roku i od tej pory znakomicie rozwija się w branży opałowej, stale poszerzając swój asortyment. Dzięki nam firma zyskała nowy, odświeżony wizerunek w sieci, a współpraca rozszerza się dalej. Materiały marketingowe, profesjonalne zdjęcia na stronie, nowe logo- to wszystko rezultaty naszej ciężkiej pracy.

    czytaj więcej+
  • SOWL

    Marka SOWL tworzy wysoce eleganckie akcesoria użytkowe dla aktywnych kobiet. Każdy produkt wykonywany jest z ogromną dbałością o detale oraz staranność wykończenia. W związku z tym, iż marka dedykowana jest kobietom, które szukają wyjątkowego połączenia wysokiej jakości oraz nowoczesnego wyglądu, sklep internetowy również reprezentuje sobą te cechy. Finalnie uzyskaliśmy minimalistyczny, wyrafinowany oraz intuicyjny sklep internetowy, który z pewnością odzwierciedla założenia brand'u.

    czytaj więcej+

Kontakt

Skontaktuj się z nami

Agencja Marketingowa Filip Bartnicki
NIP: 822 235 18 56
W sprawie pracy zapraszamy do kontaktu pod adresem: 
rekrutacja@bcweb.pl
Chcesz zacząć?

Czekamy na wiadomość!

informacją o administratorze i przetwarzaniu danych
informacją o administratorze i przetwarzaniu danych