Tworzenie i projektowanie sklepów internetowych - bcweb.pl
Nasza strona używa ciasteczek (cookies) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Za pomocą ustawień przeglądarki możesz określić warunki ich przechowywania.

Sklepy internetowe

Dobry sklep internetowy to przede wszystkim odpowiednia, dopasowana do profilu działalności prezentacja produktów. Jeśli użytkownik będzie chciał kupić - pozostałe aspekty odchodzą na drugi plan. Musimy pamiętać, że w przeciwieństwie do sklepu fizycznego nie ma tutaj sprzedawcy, który dobierze, doradzi, zarekomenduje i w efekcie sprzeda. Sklep internetowy powinien być przygotowany tak, aby pełnił funkcję wirtualnego asystenta klienta, podsuwał to, czym użytkownik może być zainteresowany, ułatwiał odnalezienie produktów i tak jak to tylko możliwe łatwo i przyjemnie przeprowadzał przez proces zakupowy.

WooCommerce od WordPress - Celebryta e-commerce

Każdy coś słyszał, większość używała, wielu administrowało. WordPress to najpopularniejszy na świecie system, dzięki wtyczce WooCommerce “ewoluuje” w sklep. Rozwiązanie intuicyjne, sprawdzone. Istnieje mnóstwo wtyczek i dodatków pozwalających rozbudowywać nasz e-commerce. Nie można zapomnieć natomiast, że jest to rozbudowana o możliwość sprzedaży strona internetowa, więc możliwości tego rozwiązania są ograniczone. Rozwiązanie dobre na początek do średnio zaawansowanych projektów.

Nasze ostatnie realizacje na systemie WooCommerce:

Craft Commerce - Nieograniczone możliwości

Rozbudowany, rozwojowy, wszechstronny. Craft Commerce to prawie nieograniczone możliwości. Jeśli jesteś w branży już od jakiegoś czasu, znasz swoje potrzeby i wymagania, potrzebujesz niestandardowych całkowicie spersonalizowanych rozwiązań - Craft Commerce to rozwiązanie dla Ciebie. Trzeba pamiętać, że duża moc to duża odpowiedzialność! System pozwala na pełną personalizację jednak wiąże się to zarówno z odpowiednim czasem na przygotowanie jak i kosztami. System idealny dla dużych, zaawansowanych i wymagających sklepów.

Nasze ostatnie realizacje na systemie Craft Commerce:

Quick.Cart - Prostota i szybkość

Rozwiązanie dość niszowe, posiada podstawowe funkcjonalności. Lekkość i prostota systemu bardzo pozytywnie wpływa na pozycjonowanie. CMS pozwala na umiarkowaną modyfikację witryny. Produkt Polski, wielu programistów potrafi na nim pracować. Świetnie sprawdza się przy niezbyt skomplikowanych, prostych wdrożeniach.

Nasze ostatnie realizacje na systemie Quick.Cart:

Zaczynasz? Odkryj sprzedaż internetową z Shoper!

Subskrypcyjny model współpracy - jak wszystko, ma swoje plusy i minusy. Z najważniejszych minusów wymienić należy - Ograniczenia w modyfikacji wyglądu oraz funkcjonalności. Brak możliwości całkowicie indywidualnego dostosowania oraz konieczność płacenia każdego miesiąca. Jednak nie tylko minusy - rozwiązanie szybkie i niedrogie we wdrożeniu, za to solidne, intuicyjne i interesujące. Przejrzysty i łatwy w obsłudze Panel administracyjny, duża baza dodatków i prostota w modyfikacji czegokolwiek nawet przez osobę nie posiadającej umiejętności programistycznych. Naprawdę dobre rozwiązanie do wejścia w sprzedaż internetową i poznania branży, klientów i ich potrzeb.

Nasze ostatnie realizacje na systemie Shoper:

PrestaShop - Volkswagen wśród systemów e-commerce:

Nie tylko do kościoła - PrestaShop to bardzo dobre rozwiązanie gdy znamy już swoje potrzeby. Daje duże możliwości dostosowania wyglądu, pozwala na sporą rozbudowę i rozwój dobrze prosperującego sklepu internetowego. Ogromna baza dodatków, możliwość modyfikacji i integracji. Nie jest to rozwiązanie dla największych graczy, nie wyciągnie 350 km/h, nie ma 4x4 - nie wjedziesz nim metrowe błoto. Ale bezpiecznie i wygodnie na tempomacie śmigniesz autostradą z berlina do Warszawy w 5 godzinek. Innymi słowy - jeśli wiesz czego chcesz i nie są to wymagania bardzo specyficzne i unikatowe - jest to rozwiązanie po prostu dobre. Idealne dla sklepów średnio zaawansowanych, daje spore możliwości rozbudowy.

Nasze ostatnie realizacje na systemie PrestaShop:

Etapy realizacji strony internetowej

1. Analiza potrzeb klienta i wycena projektu

Współpracę zaczynamy od rozmowy - a dokładniej od zebrania informacji, które pozwalają nam określić potrzeby, cele, a także profil i założenia klienta. Pozwala to na sprawdzenie otoczenia firmy, wyznaczenie niezbędnych funkcjonalności oraz określenie tych wyróżniających nasz projekt od konkurencji. Efektem tych działań jest przygotowanie wstępnej propozycji oraz wyceny prac.

2. Opracowanie konceptu

Jeśli przygotowana we wcześniejszym punkcie propozycja zostanie zaakceptowana - przechodzimy do kolejnego kroku. Na podstawie określonych założeń i researchu przygotowujemy oparty o porady SEO, naszą wiedzę z zakresu e-commerce oraz najnowsze trendy tworzenia witryn www pisemny koncept realizacji zawierający szczegółowy opis wyglądu i funkcjonowania witryny. Wtedy też przedstawiamy dokładną wycenę realizacji, proponowane funkcjonalności i działania dodatkowe. Rekomendujemy odpowiednie rozwiązanie i wspólnie wybieramy najlepszą drogę realizacji i ustalamy harmonogram prac.

3. Przygotowanie niezbędnych materiałów

Pomijanym, a niezwykle istotnym w realizacji projektu momentem jest zebranie niezbędnych materiałów takich jak: zdjęcia, teksty, księga znaków, elementy identyfikacji wizualnej. Mimo, że wydaje się to czynność prosta - wcale taka nie jest. Aby pomóc, przygotowujemy bardzo szczegółowy dokument, dokładnie określający co jest potrzebne, w jakiej ilości, jakości oraz formacie. Świadczymy usługi copywritingu abyś nie musiał zastanawiać się kiedy znajdziesz czas na przygotowanie treści.Współpracujemy z firmami tworzącymi filmy, animacje, sesje zdjęciowe, które chętnie polecamy jeśli jest taka potrzeba.

4. Stworzenie projektu graficznego

Po otrzymaniu materiałów rozpoczynamy tworzenie projektu graficznego witryny. Graficy pod nadzorem reprezentującego interesy klienta account managera na podstawie analizy, konceptu realizacji oraz zebranych materiałów wykonują propozycję indywidualnie dopasowaną do klienta. Nasze projekty przygotowujemy w trzech najczęściej używanych rozdzielczościach - 1366px, 360px oraz 1920px, aby każda, wyjątkowa realizacja, prezentowała się tak, jak prezentować się powinna na urządzeniach, z których korzysta nasz potencjalny klient.

5. Wdrożenie do systemu CMS

Po ewentualnych poprawkach i zaakceptowaniu projektu graficznego przez klienta przystępujemy do kodowania witryny, instalacji dodatków i wdrożenia integracji tak, aby w efekcie otrzymać zgodną z oczekiwaniami, działającą i funkcjonalną witrynę internetową.

6. Opieka powdrożeniowa

Nasza współpraca nie kończy się na wdrożeniu realizacji. Każdy z naszych klientów otrzymuje pakiet godzin do wykorzystania na ewentualne zmiany, poprawki i modyfikacje powdrożeniowe. Jednak to także nie koniec. Witryna, tak jak biznes - zmienia się, rozwija i poprawia. Jesteśmy otwarci na dalszą, wieloletnią współpracę w zakresie naszych usług.

Co składa się na sklep internetowy w bcweb.pl?

Czyli na co zwrócić uwagę przy wyborze wykonawcy strony internetowej?

Szybkość

W naszych realizacjach skupiamy się na zapewnieniu dynamicznego działania sklepów internetowych. Priorytetem jest, aby sklepy otwierały się natychmiastowo. Dążymy do zapewnienia użytkownikom możliwości szybkiego i wygodnego dokonywania zakupów, niezależnie od jakości połączenia internetowego czy urządzenia, na którym są przeglądane

User Experience (UX)

Analizy zachowań użytkowników jednoznacznie wskazują, że jeśli coś nie jest intuicyjne - nie działa. Jesteśmy świadomi, jak ważnym elementem witryny jest właśnie UX, dlatego przykładamy ogromną wagę do zapewnienia użyteczności. W naszej pracy łączymy Twoje cele biznesowe z potrzebami użytkowników, aby zmaksymalizować wyniki.

Indywidualne projekty graficzne

Nic nie sprzeda się bez odpowiedniej prezentacji. Sklep internetowy to przede wszystkim sprzedaż. To na niej musimy się skupić. Projekt graficzny sklepu internetowego powinien odpowiadać za odpowiednią widoczność produktów oraz jak najlepszą ich prezentację. Nasze projekty tworzymy indywidualnie dla Ciebie i Twojego asortymentu. Każdy przycisk, animację czy treść projektujemy tak, aby spełnić cel sklepu - doprowadzić do sprzedaży.

3 najpopularniejsze rozdzielczości projektów graficznych

Tworzone przez nas witryny oparte są na technologii RWD, co oznacza, że dostosowują się do urządzeń, na których są wyświetlane. Jednak to nie wszystko. Wykonywane przez nas projekty graficzne przygotowujemy w 3 najczęściej używanych rozdzielczościach - 1366px, 360px oraz 1920px, tak, aby niezależnie od używanego urządzenia użytkownik doświadczył tego - co powinien

CMS sklepu internetowego

System sklepu internetowego - CMS - powinien spełniać kilka podstawowych założeń. Najważniejsze z nich to łatwość obsługi, dostosowanie do potrzeb, elastyczność i skalowalność, oraz szybkość. Dobra platforma CMS zapewnia użytkownikom narzędzie, które pomoże zbudować atrakcyjny, funkcjonalny i sprzedający sklep online. Dlatego właśnie po przeprowadzeniu analizy zaproponujemy odpowiedni, pozwalający zarówno na spełnienie obecnych założeń jak i właściwy do rozbudowy w przyszłości system sklepu internetowego dla Ciebie.

Indywidualne szkolenia z obsługi

Uruchomienie sklepu to dopiero pierwszy krok. Kolejny, wymaga już pracy z Twojej strony - jego uzupełnienie, a następnie codzienne nim zarządzanie. Specjalnie dla Ciebie przygotujemy i przeprowadzimy szkolenie z obsługi Twojego sklepu internetowego. Nauczymy Cię w jaki sposób sklepem internetowym zarządzać, modyfikować go, dodawać, zmieniać i usuwać produkty, a także go rozwijać. Otrzymasz także dodatkowe materiały podsumowujące szkolenie oraz wsparcie już podczas korzystania ze sklepu.

Wsparcie powdrożeniowe

Modyfikacje, zmiany, poprawki, ulepszenia. W tym wszystkim pomożemy, doradzimy, znajdziemy odpowiednie rozwiązanie. Jeśli firma się rozwija - witryna również. To naturalne. Zdecydowana większość z naszych klientów współpracuje z nami od lat. Wspólnie planujemy i wdrażamy kolejne działania razem pracując na sukces.

Optymalizacja SEO

Każda nasza witryna jest bardzo dobrze przygotowana, do tego, aby można było prowadzić działania związane z jej pozycjonowaniem. Dodatkowo przed jej uruchomieniem wykonujemy podstawową optymalizację pod kątem wyszukiwarki Google. Dzięki temu Twoja witryna przy niewielkim nakładzie sił będzie coraz wyżej w wynikach wyszukiwarki.

Domena, Serwer, Poczta i Certyfikat bezpieczeństwa

Czyli niezbędne trio każdego “www”. Znajdziemy i wydzierżawimy domenę dla Ciebie. Dobierzemy odpowiedni serwer i skonfigurujemy pocztę, a także zainstalujemy certyfikat bezpieczeństwa SSL. Pamiętać należy, że ważność domeny, serwera i certyfikatu SSL to rok. Jednak nie przejmuj się - przypomnimy i dopilnujemy, aby nikt nie wykupił Twojej domeny, a maile nie przestały istnieć. Skupiamy się na swoich obowiązkach, abyś Ty mógł skupić się na swoich.

Najczęściej zadawane pytania FAQ:

Jaki system CMS do sklepu internetowego wybrać?

Jest to ciężkie pytanie i najlepsza odpowiedź to - “to zależy”. A zależy od wielu czynników - wymagań, ilości produktów, przewidywanego ruchu na sklepie, ilości i rodzaju integracji, możliwości administracyjnych, a także założeń całego przedsięwzięcia. Pracujemy na wielu systemach, wszystkie szczegółowo opisujemy . Po przeprowadzeniu analizy opracowaniu konceptu realizacji zaproponujemy odpowiedni dla Ciebie system lub systemy razem z określeniem wszystkich jego zalet oraz wad, abyś mógł dokonać właściwego wyboru.

Ile kosztuje sklep internetowy?

Nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Składa się na to ogrom czynników, rozpoczynając od systemu, przez stopień zaawansowania projektu graficznego po złożoność całej witryny kończąc. Odezwij się do nas. Po analizie Twoich potrzeb wyznaczymy przedział cenowy w jakim zamykały będą się koszty w trakcie dalszych rozmów

Kontakt

Skontaktuj się z nami

Agencja Marketingowa Filip Bartnicki
NIP: 822 235 18 56
W sprawie pracy zapraszamy do kontaktu pod adresem: 
rekrutacja@bcweb.pl
Chcesz zacząć?

Czekamy na wiadomość!

informacją o administratorze i przetwarzaniu danych
informacją o administratorze i przetwarzaniu danych