Prawdą jest, że nikt tak dobrze jak Ty nie wie, z czego składa się Twoja firma, jakie ma zalety i w jaki sposób przedstawić najważniejsze jej atuty. Jednak do napisania tekstów reklamowych potrzeba czegoś więcej niż tylko znajomości swojej branży i języka polskiego. Umiejętność nienatrętnego stosowania słów kluczowych, stylistyczna poprawność i jednoczesne bycie “catchy” wcale nie są takie proste, dlatego warto skorzystać z pomocy profesjonalisty!
Kim jest copywriter?
To osoba wykształcona językowo. Osoba doświadczona w pisaniu tekstów w ogóle, ale również w pisaniu tekstów reklamowych. Copywriter wie, jak pisać, by zainteresować czytelnika, by wywołać w nim odpowiednie emocje, zbliżyć do siebie potencjalnego klienta i zachęcić do skorzystania z opisywanych przez siebie usług. To człowiek wrażliwy na błędy językowe, na staranność i poprawność gramatyczną. Sami nie zawsze wiemy, jak pisać, by było ciekawie. Nie zawsze wiemy, czy nasza znajomość interpunkcji jest zadowalająca. Warto poprosić o korektę - przecież tekst na Twojej stronie internetowej mówi o Tobie bardzo wiele! Niech zawiera on rzeczywiście najważniejsze informacje, niech będzie konkretny, poprawnie napisany i intrygujący.