Strona internetowa - dlaczego warto zrobić to z agencją? - bcweb.pl
Nasza strona używa ciasteczek (cookies) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Za pomocą ustawień przeglądarki możesz określić warunki ich przechowywania.

Strona internetowa - dlaczego warto zrobić to z agencją?

Jeśli rozwijasz własną firmę, prędzej czy później w Twojej głowie pojawi się pytanie: czy stworzenie profesjonalnej strony internetowej wymaga zatrudnienia agencji marketingowej? Czy jest to gra warta świeczki? W poniższym artykule wyjaśniamy dlaczego – naszym zdaniem – warto powierzyć budowę strony agencji.

 

Wiedza i doświadczenie

To kluczowy argument, który naprawdę ciężko podważyć. Oddelegowanie zadań, w których nie czujesz się ekspertem, wydaje się być najbardziej rozsądnym posunięciem w biznesie. Agencja to nie tylko zespół doświadczonych specjalistów, którzy posiadają wykwalifikowaną i udokumentowaną wiedzę z różnych dziedzin (m.in. budowania stron, pozycjonowania SEO, content writingu czy kreatywnego designu). To przede wszystkim pasjonaci, którzy prawdziwie interesują się obszarami swojej pracy oraz śledzą na bieżąco trendy i branżowe media. Właśnie dlatego są w stanie zaproponować Ci najnowsze rozwiązania, dopasowane do Twoich indywidualnych potrzeb.

Wszelkie podejmowane przez agencje działania są skoncentrowane na Kliencie - zespół agencyjny w pierwszej kolejności dokona obszernego wywiadu i weźmie pod uwagę nie tylko Twoje preferencje, ale także to, jaką branżę reprezentujesz i z kim konkurujesz. Co ważne, specjaliści są także w stanie pracować iteracyjnie, sprawnie reagować na nowe czynniki oraz wprowadzać na bieżąco wymagane zmiany. W praktyce, całość wymienionych działań przekłada się na osiąganie wyższych wyników.

Przykład? Tworząc stronę na własną rękę możesz uznać, że najlepszym wyjściem będzie
np. pozyskanie wysokiej jakości grafik czy zdjęć z płatnych banków, dostępnych w Internecie. Szybko podpowiemy Ci, że w dobie tak licznej konkurencji na rynku, lepiej postawić na oryginalność. Stąd, bardziej efektownym rozwiązaniem okaże się realizacja własnych zdjęć
z udziałem profesjonalnego fotografa. Kreatywny fotograf pomoże Ci stworzyć niesztampowe zdjęcia, które w następnej kolejności użyjemy jako kluczowy element designu Twojej nowej witryny. Doświadczenie i sieć kontaktów pozwoli nam znaleźć dla Ciebie odpowiedniego specjalistę i zrealizować usługę w szybki i sprawny sposób - odciążając tym samym Twoją uwagę od wszelkich kwestii operacyjnych.

 

Oszczędność czasu

Przeprowadzenie wywiadu, zarysowanie planu działania, stały monitoring skuteczności oraz zwinne wprowadzanie wszelkich poprawek to szereg czasochłonnych działań. Zespół agencyjny potrzebuje do tego nie tylko kwalifikacji i otwartych głów, ale także odpowiedniej ilości czasu. Decydując się na współpracę z agencją, zdobywasz pewność, że Twoja nowa witryna nie tylko będzie jakościowa, ale także powstanie w określonym terminie. Ty zaś możesz w spokoju skupić się na dalszym rozwoju Twojej firmy, wiedząc, że nad kreacją strony czuwa przypisany Account Manager. Osoba na tym stanowisku odpowiada za raportowanie wszelkich postępów i zmian w określonym planie działania, jest też Twoim pierwszym kontaktem we wszelkich tematach związanych z budowaniem Twojej witryny. Biorąc pod uwagę nawał obowiązków przy prowadzeniu własnej firmy oraz złożoność i mnogość działań, które podejmuje się przy tworzeniu strony internetowej, można śmiało założyć, że praca nad witryną - którą zespół agencyjny realizuje w kilka miesięcy - obciążyłaby pojedynczego przedsiębiorcę na lata.

 

Niższy koszt

Jak już wspomnieliśmy, stworzenie nowej witryny wymaga zaangażowania osób wyspecjalizowanych w kompletnie odmiennych dziedzinach. Skompletowanie tak zróżnicowanego zespołu, w którym panuje zgrana atmosfera, a każdy członek pracuje efektywnie, to nie lada wyzwanie dla właściciela agencji. Poszukiwanie wszystkich niezbędnych specjalistów na własną rękę, to nie tylko ogrom poświęconego przez przedsiębiorcę czasu, ale także kolosalnie wyższy koszt. Dla zobrazowania: w przypadku współpracy z agencją, pokrywasz koszt opracowania danego projektu, a nie kilkumiesięczne pensje kilku pracowników. Co więcej, kooperacja z profesjonalnym tworem daje Ci poczucie bezpieczeństwa – podpisujesz umowę, dzięki której wiesz za jakie dzieło płacisz i w jakim terminie je otrzymasz. W przypadku pojedynczych współprac z freelancerami, terminy realizacji i jakość wykonanych usług nie zawsze są zgodne z oczekiwaniami. Dlaczego? Mówiąc przysłowiowo, nie znając rynku wybieramy podwykonawcę „w ciemno”, nierzadko kierując się atrakcyjną stawką za zlecenie. W efekcie bywają sytuacje, kiedy przedsiębiorca jest zmuszony zlecić dane zadanie ponownie, marnując tym samym czas i pieniądze.

Podczas współpracy z agencją możesz liczyć na jakość, terminowość, a także elastyczność
i dopasowanie specjalistów do Twoich konkretnych wymagań.

 

Szersza perspektywa

Strona internetowa to najlepsze potwierdzenie Twojego doświadczenia i profesjonalizmu. To pierwsze drzwi do promocji Twojej działalności oraz zaprezentowania tego, z czego jesteś dumny. Właśnie tutaj będą widnieć logotypy klientów i partnerów, eksponujące współprace,
o których chcesz mówić głośno. Dlatego tak istotne jest, by Twoja witryna została wykonana z należytą starannością i zaangażowaniem – które zyskujesz decydując się właśnie na agencję.

Zespół agencyjny sprosta Twoim oczekiwaniom, wykonując powierzone zadanie. Ale to nie wszystko. Współpraca z agencją to przede wszystkim szersza perspektywa – zarówno dla Ciebie i Twojej firmy, jak i dla samych entuzjastów, zajmujących się realizacją Twojej witryny. To doświadczenie skłaniające do otwartego myślenia pod kątem rozwoju Twojej działalności w danej branży, jak również pod kątem rozwoju pracowników agencji w poszczególnych obszarach. Właśnie dlatego możesz liczyć na zaangażowanie, które idzie w parze
z proponowaniem nowych rozwiązań i dróg do osiągnięcia sukcesu. Zmiana słów kluczowych, wzbogacenie kampanii o dodatkowe narzędzia reklamowe, korekta grup docelowych czy burza mózgów, by zwiększyć widoczność Twojej strony – to zadania, którymi na co dzień trudnią się entuzjaści z naszej agencji BCweb.pl. W naszym przypadku to standard, ponieważ jesteśmy przekonani, że sukces naszego klienta to zarówno nasz sukces.

Kontakt

Skontaktuj się z nami

Agencja Marketingowa Filip Bartnicki
NIP: 822 235 18 56
W sprawie pracy zapraszamy do kontaktu pod adresem: 
rekrutacja@bcweb.pl
Chcesz zacząć?

Czekamy na wiadomość!

informacją o administratorze i przetwarzaniu danych
informacją o administratorze i przetwarzaniu danych