Strona WWW dla Twojej firmyDaj się znaleźć nowym klientom
- Responsywne, czyli dostosowane do każdego urządzenia.
- Indywidualny projekt graficzny dopasowany do Ciebie.
- Proste zarządzanie dzięki nowoczesnemu CMS.
- Darmowe szkolenie i wsparcie powdrożeniowe.
Sprawdź, co możemy dla Ciebie zrobić.
Twoje dane są bezpieczne.
Anuluj
2 miejsce wśród najlepszych wykonawców stron Internetowych w 2018 roku
W konkursie liczyło się bezpieczeństwo stron, dostosowanie do urządzeń mobilnych, jakość realizacji i końcowy efekt wizualny. Nasze projekty są potwierdzeniem wspaniałych umiejętności całego zespołu.
Platynowy partner OpenSolution
Status platynowego partnera to dla nas ogromne wyróżnienie. Stanowi ono potwierdzenie jakości naszych usług oraz wiedzy i doświadczenia całego zespołu. Jest również gwarantem stabilnej współpracy i sukcesu realizowanych przez nas stron i sklepów internetowych.
Etapy realizacji projektu strony www
1Analiza potrzeb klienta i wycena projektu
Na początku współpracy przeprowadzamy dokładną analizę potrzeb klienta pozwalającą nam na zastosowanie optymalnych, indywidualnie dostosowanych rozwiązań.
2Opracowanie konceptu
Przed przystąpieniem do stworzenia projektu graficznego tworzymy oparty o porady SEO, naszą wiedzę z zakresu e-commerce oraz najnowsze trendy tworzenia witryn www pisemny koncept realizacji zawierający szczegółowy opis wyglądu i funkcjonowania witryny. Wtedy też przedstawiamy dokładną wycenę realizacji.
3Przygotowanie niezbędnych materiałów
Przed przystąpieniem do stworzenie projektu graficznego realizacji gromadzimy wszystkie niezbędne materiały takie jak: zdjęcia, teksty, księgę znaków, elementy identyfikacji wizualnej. Wszystko po to, aby wykonana realizacja spójnie z resztą identyfikacji we właściwy sposób reprezentowała markę naszego klienta w sieci.
4Stworzenie projektu graficznego
Po zaakceptowaniu konceptu rozpoczynamy tworzenie projektu graficznego witryny. Graficy wraz z account managerem na podstawie analizy, konceptu realizacji oraz zebranych materiałów wykonują propozycję indywidualnie dopasowaną do klienta.
5Wdrożenie do systemu CMS
Końcowym etapem tworzenia strony jest wdrożenie do systemu CMS. Ostatecznym wynikiem naszej pracy jest strona bądź sklep internetowy zgodny z zaakceptowanym projektem graficznym, działający według ustalonego konceptu.
6Opieka powdrożeniowa
Nasza współpraca nie kończy się na wdrożeniu realizacji. Pierwszy miesiąc jest okresem testowym, w którym zobowiązujemy się dokonywać wskazanych przez klienta drobnych zmian, jeśli takie wystąpią. Jednak to także nie koniec. Jesteśmy otwarci na dalszą, wieloletnią współpracę w zakresie naszych usług.
1Analiza potrzeb klienta i wycena projektu
Na początku współpracy przeprowadzamy dokładną analizę potrzeb klienta pozwalającą nam na zastosowanie optymalnych, indywidualnie dostosowanych rozwiązań.
2Opracowanie konceptu
Przed przystąpieniem do stworzenia projektu graficznego tworzymy oparty o porady SEO, naszą wiedzę z zakresu e-commerce oraz najnowsze trendy tworzenia witryn www pisemny koncept realizacji zawierający szczegółowy opis wyglądu i funkcjonowania witryny. Wtedy też przedstawiamy dokładną wycenę realizacji.
3Przygotowanie niezbędnych materiałów
Przed przystąpieniem do stworzenie projektu graficznego realizacji gromadzimy wszystkie niezbędne materiały takie jak: zdjęcia, teksty, księgę znaków, elementy identyfikacji wizualnej. Wszystko po to, aby wykonana realizacja spójnie z resztą identyfikacji we właściwy sposób reprezentowała markę naszego klienta w sieci.
4Stworzenie projektu graficznego
Po zaakceptowaniu konceptu rozpoczynamy tworzenie projektu graficznego witryny. Graficy wraz z account managerem na podstawie analizy, konceptu realizacji oraz zebranych materiałów wykonują propozycję indywidualnie dopasowaną do klienta.
5Wdrożenie do systemu CMS
Końcowym etapem tworzenia strony jest wdrożenie do systemu CMS. Ostatecznym wynikiem naszej pracy jest strona bądź sklep internetowy zgodny z zaakceptowanym projektem graficznym, działający według ustalonego konceptu.
6Opieka powdrożeniowa
Nasza współpraca nie kończy się na wdrożeniu realizacji. Pierwszy miesiąc jest okresem testowym, w którym zobowiązujemy się dokonywać wskazanych przez klienta drobnych zmian, jeśli takie wystąpią. Jednak to także nie koniec. Jesteśmy otwarci na dalszą, wieloletnią współpracę w zakresie naszych usług.
Zrealizowane projekty
Nasz priorytet? Zadowolenie klientów. Nasz sukces? Wiele pozytywnych opinii, stale zwiększająca się baza partnerów biznesowych oraz kolejne ciekawe projekty. Osiągnięcie mocnej pozycji na rynku i dotychczas zrealizowane zlecenia stanowią dowód na profesjonalizm i jakość naszych usług. Zapraszamy do zapoznania się z wybranymi realizacjami i dziękujemy za zaufanie. Pomogliśmy wielu firmom, teraz kolej na Ciebie!
Często zadawane pytania
1. Nie do końca wiem, jak powinna wyglądać moja strona internetowa. Od czego zacząć?
Na początku powinieneś zrobić research, czyli przejrzeć strony internetowe firm, które zajmują się podobnymi usługami do Twoich. Zobacz, jak przedstawia swoją ofertę konkurencja. Sprawdź, co Ci się podoba, a czego chciałbyś uniknąć na swojej stronie. Agencji będzie łatwiej, gdy będziesz potrafił wyrazić potrzeby i przedstawić chociaż ogólną wizję wymarzonej witryny. Spróbuj zebrać materiały - treści, ofertę, zdjęcia. Agencja na pewno poprosi Cię o te informacje i na ich podstawie stworzy indywidualnie dostosowany dla Ciebie projekt graficzny.
2. Jaki serwer jest odpowiedni?
Serwer dostosowuje się do systemu. Należy przewidzieć ruch na Twojej witrynie - to ważne, czy stronę będzie odwiedzało miesięcznie 1000 czy 100000 osób. Nie można dopuścić do tego, by strona ładowała się zbyt wolno tylko dlatego, że serwer jest niedostosowany. Odezwij się do agencji - ona zajmie się wyborem odpowiedniego dla Ciebie serwera i hostingu. Ma w tym doświadczenie! :)
3. Jak kupić domenę?
Nie musisz się o to martwić. Agencja zaproponuje Ci kilka nazw dla Twojej witryny. Ważna jest końcówka - com, pl, org, a może jeszcze inna? Właśnie od końcówki adresu zależy cena. Specjaliści powiedzą Ci, jakie domeny są dostępne i jakie będą dla Ciebie najbardziej odpowiednie i rozpoznawalne.
4. Jaka jest cena strony internetowej?
Na to pytanie jest tylko jedna właściwa odpowiedź - to zależy. Cena strony internetowej w agencji różni się od cen freelancerów, ponieważ w agencji nad jedną realizacją pracuje cały team - project manager, account manager, grafik, programista, content manager. Tworzą oni indywidualnie dostosowany do Ciebie projekt graficzny i funkcjonalności. Nie pracują na szablonach - wszystko jest autorskim dziełem. A do tego masz gwarancję profesjonalizmu, wykształcenia pracowników i pełnego bezpieczeństwa!
5. Jak długo trwa zrobienie strony internetowej?
To złożona kwestia. Teoretycznie powiedzieć można, że od trzech tygodni. Końcowej daty nie sposób podać - to zależy przede wszystkim od wielkości zlecenia i przebiegu współpracy. Po drugie, jeśli z jakichś powodów klientowi nie uda się dostarczyć materiałów na czas lub zaakceptować wykonanych prac, projekt długo może pozostać w zawieszeniu, choć jest to oczywiście najczarniejszy scenariusz. Pamiętać należy, że strona z indywidualnym projektem graficznym, który oferuje agencja wiąże się z nieco dłuższym czasem realizacji niż praca na gotowym szablonie. Nikt tu nie idzie na łatwiznę, jednak jeśli współpraca agencji z klientem przebiega bez zarzutów, wszystko odbywa się bardzo sprawnie.
6. Jakie są etapy budowania strony internetowej?
- 1. Spotkanie klienta z account managerem agencji - ustalenie potrzeb, celu strony, preferencji.
- 2. Stworzenie przez agencję mapy serwisu, dokładnej wyceny i pisemnego konceptu realizacji, zawierającego szczegółowy opis wyglądu i funkcjonowania witryny.
- 3. Zebranie materiałów - bez nich agencja nie rozpocznie pracy.
- 4. Stworzenie projektu graficznego (z kompletem materiałów).
- 5. Zakodowanie strony przez programistę z pomocą specjalisty user experience.
- 6. Poprawki, akceptacja całości przez klienta, uruchomienie strony.
7. Wybrać szablon czy indywidualny projekt graficzny?
Jeśli chcesz być oryginalny i się wyróżniać - wybierz indywidualny projekt . Nasza agencja oferuje wyłącznie projekty dostosowane do potrzeb i stylu danego klienta. To nie jedyne plusy. Szablony nierzadko oprócz pospolitości i nieporadnego, sztampowego designu mają ukryte wady, czyli na przykład “śmieciowy” kod, który negatywnie wpływa na wyświetlanie strony i jej widoczność w sieci. Łatwiejsze rozwiązanie nie zawsze jest lepsze, a w tym przypadku szczególnie - zamiast zysków przynieść może wiele strat.
8. Czy będę mieć możliwość zarządzania moją stroną internetową? Wrzucania zdjęć, treści, zmian?
Oczywiście. Nasza agencja pracuje na systemie niezwykle przyjaznym dla osób, które nie mają nic wspólnego z programowaniem. Nie musisz się martwić - edycja Twojej strony będzie tak łatwa jak zwykła praca w edytorze tekstu. Dodatkowo, przed uruchomieniem strony content manager przeprowadzi z Tobą telefoniczne szkolenie - odpowie na wszystkie Twoje pytania i dokładnie wytłumaczy, jak zmieniać treści na stronie, wstawiać zdjęcia, dodawać aktualności czy nowe produkty do sklepu.
9. Jaki jest koszt utrzymania strony internetowej?
Koszty związane są jedynie z utrzymaniem domeny i serwera. Opcjonalnie - z zewnętrzną administracją, zmianami i modyfikacją zgodnymi z rozwojem firmy, a także dodatkowymi działaniami promującymi, takimi jak kampanie Google Ads czy Social Media. Wszystko zależy od potrzeb klienta, dlatego ceny tych działań są naprawdę różne i zmienne. Odezwij się do nas, a przygotujemy indywidualnie dostosowaną do Ciebie ofertę i szczegółową wycenę.
10. Jak reklamować stronę internetową?
Jest wiele możliwości. Wszystko zależy od potrzeb i specyfiki danej branży. Niektórzy potrzebują prowadzenia kampanii w Social Media. Innym wystarczy odpowiednia optymalizacja strony pod kątem treści i stała aktualizacja - aktualności, bloga etc. Konkurencja jednak jest dziś ogromna - nowe strony internetowe i firmy pojawiają się jak grzyby po deszczu. Dlatego warto postawić na jedną z najbardziej subtelnych i skutecznych form reklamy, czyli na kampanie Google Ads. Są to reklamy danej marki w wyszukiwarce Google, na udostępnionych powierzchniach reklamowych znanych portali/witryn, na kontach gmail czy na znanej wszystkim platformie YouTube. To ważne, aby Twoja strona była widoczna w sieci i by klienci mogli jak najszybciej na nią trafić! W bcweb.pl kampanie Ads prowadzone są przez certyfikowanych i doświadczonych specjalistów. Odezwij się i zapytaj o ofertę.