#AdWords
-
Sklep internetowy to nie monopolowy - klienci nie znajdą Cię od razu
czytaj więcej+“Dlaczego mój sklep od razu nie zarabia?” - pytają klienci, którym dopiero co uruchomiliśmy sklep internetowy. No właśnie dlatego, że sklep internetowy nie jest tym samym, co stacjonarny sklep monopolowy, gdzie wystarczy jaskrawy napis “Alkohole 24h”, żeby klienci tłumnie zaglądali.
-
Potęga kampanii AdWords - rozmowa ze specjalistą
czytaj więcej+"Kampania Adwords jest mocno stargetowana na konkretnego użytkownika. Jeśli wyświetlamy banery w komunikacji miejskiej - oglądają je wszyscy, bardzo często po prostu przypadkowi ludzie, zupełnie nie zainteresowani ofertą. Płacimy wtedy za reklamę niezależnie od tego, czy patrzący jest zainteresowany usługami z reklamy, czy nie. To nie ma znaczenia, że w komunikacji siedzi staruszka, a my reklamujemy najnowszego smartfona, bo i tak musimy za reklamę zapłacić" - Paweł Cudny