#Fuck-upy
-
Błędy w identyfikacji wizualnej - o efektywnym psuciu tożsamości marki
czytaj więcej+Błędy w identyfikacji wizualnej są powtarzalne jak serial M jak miłość emitowany na kanałach polskiej telewizji od wielu lat i stale od początku. O ile jednak trudno zarzucić błędy ludziom puszczającym powtórki, o tyle łatwo wskazać gafy popełniane przez firmy w komunikacji i budowaniu tożsamości swojej marki. Błędy te są nagminne i niewybaczalne, ale też ze względu na usprawiedliwioną niewiedzę właścicieli firm, którzy na własną rękę zajmują się marketingowymi działaniami - nieuniknione.
-
Podsumowanie roku 2019! O tym, co zbudowaliśmy, a co spieprzyliśmy
czytaj więcej+Zbyt szeroka perspektywa w opowieści sprawia, że nie ma wyraziście zarysowanych postaci, indywidualności, emocji i problemów. W szerokiej perspektywie można mówić o ogólnikach, pewnych tendencjach, statystykach. Moglibyśmy podsumować rok, pisząc o tym, co wydarzyło się w naszej branży w skali krajowej lub światowej - co wydarzyło się w marketingu, jakie nowe wytyczne przedstawili internetowi giganci tacy jak Google czy Facebook. Ale po co?
-
Kartki świąteczne do śmieci, czyli o naszym najnowszym fuck-upie
czytaj więcej+Zaprojektowanie kartek świątecznych nie wydaje się niczym trudnym, ale spójrzmy na to inaczej: istnieją miliony najróżniejszych kartek, a większość z nich kojarzy się wyłącznie z taniością i kiczem. To niełatwe zaprojektować niebanalną kartkę świąteczną, dlatego potraktowaliśmy zalecenie jako ponadstandardowe wyzwanie. Stworzyliśmy kilka wersji, żeby wyłonić najlepszą. O wyborze zwycięzcy decydowała spora część naszego zespołu...