#logo i identyfikacja wizualna - bcweb.pl
Nasza strona używa ciasteczek (cookies) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Za pomocą ustawień przeglądarki możesz określić warunki ich przechowywania.

#logo i identyfikacja wizualna

  • Jak stworzyć nazwę firmy? (czyli o tym, że geniusz namingu to coś innego, niż myślicie)

    W tym artykule opiszemy kompleksowo proces powstawania nazw firm realizowany przez zespół kreatywny bcweb.pl. Wyjaśnimy, dlaczego należy unieważnić wizję geniuszy namingu, dlaczego wyimaginowana prośba do geniusza z akapitu wyżej sformułowana jest źle, niepełnie, zbyt ogólne i dlaczego należy ją uzupełnić o porządne zdania złożone zawierające mnóstwo określeń i informacji związanych z firmą. Obalimy mity na temat tego, że wymyślanie nazwy zajmuje trzy sekundy na rzecz popartej doświadczeniem tezy, że zajmuje to od kilku do nawet kilkunastu dni.

    czytaj więcej+
  • Przepis na idealną nazwę firmy - O sztuce gry w słowa

    W tym artykule wyjaśnimy, jakimi motywacjami należałoby się kierować przy wyborze nazwy firmy, dlaczego z powodzeniem można obronić nazwę Żabka czy Biedronka, jak wygląda proces tworzenia nazw w agencji i jakie obecnie panują trendy nazwowe w Polsce. Trudno będzie tu znaleźć uniwersalne prawdy i proste przepisy na idealną nazwę firmy. Dlaczego? Bo one nie istnieją. Zaoferujemy jednak w zamian coś cenniejszego i - przede wszystkim - coś mającego realne znaczenie dla tworzenia nazw i wpływającego na sukces firmy.

    czytaj więcej+
  • Pokaż mi swoje logo, a powiem Ci, kim jesteś O znaczeniu logo i identyfikacji wizualnej

    (...) Jakie wartości chcesz przekazać poprzez logotyp? Jeśli właściciel firmy zdaje sobie sprawę, jak ważną funkcję pełni logo, nigdy nie zdecyduje się na zlecenie wykonania go laikowi albo - jeszcze gorzej - nie zacznie sam próbować swoich sił w Paincie.

    czytaj więcej+
  • Rebranding - co to jest, jak i kiedy skutecznie go przeprowadzić

    Przeprowadzenie skutecznego rebrandingu to proces bardzo złożony, skomplikowany i wymagający zaangażowania wielu osób. Wykonany dobrze pozwoli przyciągnąć nowych klientów, dogonić panujące trendy oraz wyprzedzić konkurencję, jednak wykonany w sposób nieodpowiedni może bardzo negatywnie wpłynąć na sposób odbioru i postrzegania Twojej firmy w sieci.

     

    czytaj więcej+
  • Strona internetowa - dlaczego warto zrobić to z agencją?

    Jeśli rozwijasz własną firmę, prędzej czy później w Twojej głowie pojawi się pytanie: czy stworzenie profesjonalnej strony internetowej wymaga zatrudnienia agencji marketingowej? Czy jest to gra warta świeczki? W poniższym artykule wyjaśniamy dlaczego – naszym zdaniem – warto powierzyć budowę strony agencji.

    czytaj więcej+

Kontakt

Skontaktuj się z nami

Agencja Marketingowa Filip Bartnicki
NIP: 822 235 18 56
W sprawie pracy zapraszamy do kontaktu pod adresem: 
rekrutacja@bcweb.pl
Chcesz zacząć?

Czekamy na wiadomość!

informacją o administratorze i przetwarzaniu danych
informacją o administratorze i przetwarzaniu danych