#logo i identyfikacja wizualna
-
Jak stworzyć nazwę firmy? (czyli o tym, że geniusz namingu to coś innego, niż myślicie)
czytaj więcej+W tym artykule opiszemy kompleksowo proces powstawania nazw firm realizowany przez zespół kreatywny bcweb.pl. Wyjaśnimy, dlaczego należy unieważnić wizję geniuszy namingu, dlaczego wyimaginowana prośba do geniusza z akapitu wyżej sformułowana jest źle, niepełnie, zbyt ogólne i dlaczego należy ją uzupełnić o porządne zdania złożone zawierające mnóstwo określeń i informacji związanych z firmą. Obalimy mity na temat tego, że wymyślanie nazwy zajmuje trzy sekundy na rzecz popartej doświadczeniem tezy, że zajmuje to od kilku do nawet kilkunastu dni.
-
Przepis na idealną nazwę firmy - O sztuce gry w słowa
czytaj więcej+W tym artykule wyjaśnimy, jakimi motywacjami należałoby się kierować przy wyborze nazwy firmy, dlaczego z powodzeniem można obronić nazwę Żabka czy Biedronka, jak wygląda proces tworzenia nazw w agencji i jakie obecnie panują trendy nazwowe w Polsce. Trudno będzie tu znaleźć uniwersalne prawdy i proste przepisy na idealną nazwę firmy. Dlaczego? Bo one nie istnieją. Zaoferujemy jednak w zamian coś cenniejszego i - przede wszystkim - coś mającego realne znaczenie dla tworzenia nazw i wpływającego na sukces firmy.
-
Pokaż mi swoje logo, a powiem Ci, kim jesteś O znaczeniu logo i identyfikacji wizualnej
czytaj więcej+(...) Jakie wartości chcesz przekazać poprzez logotyp? Jeśli właściciel firmy zdaje sobie sprawę, jak ważną funkcję pełni logo, nigdy nie zdecyduje się na zlecenie wykonania go laikowi albo - jeszcze gorzej - nie zacznie sam próbować swoich sił w Paincie.
-
Rebranding - co to jest, jak i kiedy skutecznie go przeprowadzić
czytaj więcej+Przeprowadzenie skutecznego rebrandingu to proces bardzo złożony, skomplikowany i wymagający zaangażowania wielu osób. Wykonany dobrze pozwoli przyciągnąć nowych klientów, dogonić panujące trendy oraz wyprzedzić konkurencję, jednak wykonany w sposób nieodpowiedni może bardzo negatywnie wpłynąć na sposób odbioru i postrzegania Twojej firmy w sieci.
-
Strona internetowa - dlaczego warto zrobić to z agencją?
czytaj więcej+Jeśli rozwijasz własną firmę, prędzej czy później w Twojej głowie pojawi się pytanie: czy stworzenie profesjonalnej strony internetowej wymaga zatrudnienia agencji marketingowej? Czy jest to gra warta świeczki? W poniższym artykule wyjaśniamy dlaczego – naszym zdaniem – warto powierzyć budowę strony agencji.