#Materiały na www
-
Błędy w identyfikacji wizualnej - o efektywnym psuciu tożsamości marki
czytaj więcej+Błędy w identyfikacji wizualnej są powtarzalne jak serial M jak miłość emitowany na kanałach polskiej telewizji od wielu lat i stale od początku. O ile jednak trudno zarzucić błędy ludziom puszczającym powtórki, o tyle łatwo wskazać gafy popełniane przez firmy w komunikacji i budowaniu tożsamości swojej marki. Błędy te są nagminne i niewybaczalne, ale też ze względu na usprawiedliwioną niewiedzę właścicieli firm, którzy na własną rękę zajmują się marketingowymi działaniami - nieuniknione.
-
Strony WCAG - dostępność stron internetowych
czytaj więcej+Coraz więcej klientów pyta nas, czym właściwie jest WCAG, czy ich firma powinna mieć witrynę zgodną z WCAG i czy w naszej agencji tworzy się strony zgodne z tym dokumentem. Otóż WCAG (Web Content Accessibility Guidelines) to, mówiąc po polsku, wytyczne dotyczące ułatwień w dostępie do treści publikowanych w internecie...
-
Jak stworzyć nazwę firmy? (czyli o tym, że geniusz namingu to coś innego, niż myślicie)
czytaj więcej+W tym artykule opiszemy kompleksowo proces powstawania nazw firm realizowany przez zespół kreatywny bcweb.pl. Wyjaśnimy, dlaczego należy unieważnić wizję geniuszy namingu, dlaczego wyimaginowana prośba do geniusza z akapitu wyżej sformułowana jest źle, niepełnie, zbyt ogólne i dlaczego należy ją uzupełnić o porządne zdania złożone zawierające mnóstwo określeń i informacji związanych z firmą. Obalimy mity na temat tego, że wymyślanie nazwy zajmuje trzy sekundy na rzecz popartej doświadczeniem tezy, że zajmuje to od kilku do nawet kilkunastu dni.
-
Nasza wymiana z Erasmusem - O nowym projekcie bcweb.pl
czytaj więcej+Discover Europe to konkurs fotograficzny organizowany przez Erasmus Student Network dla studentów z całej Europy. Nasz zespół bcweb.pl stworzył nową stronę internetową dla organizacji ESN, która pełni rolę platformy do udostępniania prac konkursowych.
-
Sklep internetowy w agencji? Podpowiadamy, jak się przygotować
czytaj więcej+Nie poradzimy sobie, jeśli nie przekażesz nam podstawowych surowców i informacji związanych z Twoją firmą: loga, księgi znaku, materiałów graficznych, tekstów do sekcji "O nas", "Nasza oferta", "Nasz zespół" etc. Musimy wiedzieć, w jakiej branży działasz i co masz do zaoferowania potencjalnym klientom. W tym artykule rozszerzymy nasze porady - opowiemy, jakie materiały są niezbędne do stworzenia sklepu internetowego.
-
Strona www w agencji? Podpowiadamy, jak się przygotować
czytaj więcej+Tworzenie witryny to nie jest praca jednej strony, czyli agencji marketingowej. Nie wystarczy zlecenie nam stworzenia www, wpłacenie pieniędzy i czekanie na świetne efekty. To dzieło dwóch stron - my nie istniejemy bez Ciebie, Twoja witryna internetowa nie zaistnieje bez nas. Nie myśl sobie teraz, że, ojej, skoro tak, to pewnie będziemy wydzwaniali do Ciebie po kilka razy dziennie i pisali dziesiątki maili przez cały okres trwania prac. Nie. Właściwie jesteś nam potrzebny tylko na początku.