#Materiały na www
-
Błędy w identyfikacji wizualnej - o efektywnym psuciu tożsamości marki
czytaj więcej+Błędy w identyfikacji wizualnej są powtarzalne jak serial M jak miłość emitowany na kanałach polskiej telewizji od wielu lat i stale od początku. O ile jednak trudno zarzucić błędy ludziom puszczającym powtórki, o tyle łatwo wskazać gafy popełniane przez firmy w komunikacji i budowaniu tożsamości swojej marki. Błędy te są nagminne i niewybaczalne, ale też ze względu na usprawiedliwioną niewiedzę właścicieli firm, którzy na własną rękę zajmują się marketingowymi działaniami - nieuniknione.
-
Strony WCAG - dostępność stron internetowych
czytaj więcej+Coraz więcej klientów pyta nas, czym właściwie jest WCAG, czy ich firma powinna mieć witrynę zgodną z WCAG i czy w naszej agencji tworzy się strony zgodne z tym dokumentem. Otóż WCAG (Web Content Accessibility Guidelines) to, mówiąc po polsku, wytyczne dotyczące ułatwień w dostępie do treści publikowanych w internecie...
-
Jak stworzyć nazwę firmy? (czyli o tym, że geniusz namingu to coś innego, niż myślicie)
czytaj więcej+W tym artykule opiszemy kompleksowo proces powstawania nazw firm realizowany przez zespół kreatywny bcweb.pl. Wyjaśnimy, dlaczego należy unieważnić wizję geniuszy namingu, dlaczego wyimaginowana prośba do geniusza z akapitu wyżej sformułowana jest źle, niepełnie, zbyt ogólne i dlaczego należy ją uzupełnić o porządne zdania złożone zawierające mnóstwo określeń i informacji związanych z firmą. Obalimy mity na temat tego, że wymyślanie nazwy zajmuje trzy sekundy na rzecz popartej doświadczeniem tezy, że zajmuje to od kilku do nawet kilkunastu dni.
-
Nasza wymiana z Erasmusem - O nowym projekcie bcweb.pl
czytaj więcej+Discover Europe to konkurs fotograficzny organizowany przez Erasmus Student Network dla studentów z całej Europy. Nasz zespół bcweb.pl stworzył nową stronę internetową dla organizacji ESN, która pełni rolę platformy do udostępniania prac konkursowych.
-
Sklep internetowy w agencji? Podpowiadamy, jak się przygotować
czytaj więcej+Nie poradzimy sobie, jeśli nie przekażesz nam podstawowych surowców i informacji związanych z Twoją firmą: loga, księgi znaku, materiałów graficznych, tekstów do sekcji "O nas", "Nasza oferta", "Nasz zespół" etc. Musimy wiedzieć, w jakiej branży działasz i co masz do zaoferowania potencjalnym klientom. W tym artykule rozszerzymy nasze porady - opowiemy, jakie materiały są niezbędne do stworzenia sklepu internetowego.
-
Strona www w agencji? Podpowiadamy, jak się przygotować
czytaj więcej+Tworzenie witryny to nie jest praca jednej strony, czyli agencji marketingowej. Nie wystarczy zlecenie nam stworzenia www, wpłacenie pieniędzy i czekanie na świetne efekty. To dzieło dwóch stron - my nie istniejemy bez Ciebie, Twoja witryna internetowa nie zaistnieje bez nas. Nie myśl sobie teraz, że, ojej, skoro tak, to pewnie będziemy wydzwaniali do Ciebie po kilka razy dziennie i pisali dziesiątki maili przez cały okres trwania prac. Nie. Właściwie jesteś nam potrzebny tylko na początku.
-
5 narzędzi, które ułatwią Ci tworzenie treści na www
czytaj więcej+Tworzenie treści na Strony Internetowe to skomplikowany proces. Posiadanie odpowiedniego zestawu umiejętności to dobry początek, ale jeśli naprawdę chcesz tworzyć treści na www, które wyróżniają się na tle konkurencji, potrzebujesz również odpowiednich narzędzi ułatwiających pracę.
W tym artykule przedstawimy 5 narzędzi, które ułatwią Ci tworzenie treści na www zarówno od strony pozycjonowania, copywritingu, grafiki, jak i od strony researchu treści.
-
Dyrektywa Omnibus - kary do 40 tyś. złotych! Czy Twój sklep internetowy jest na to gotowy?
czytaj więcej+Od nowego roku w życie weszła dyrektywa Omnibus. Wprowadzono w niej wiele zmian dotyczących praw konsumentów oraz regulacji zasad funkcjonowania m.in. sklepów Internetowych.
-
Panda, Koliber, Pingwin i inne. Czym są algorytmy Google?
czytaj więcej+Dowiedz się, czym są algorytmy Google i co wpływa na pozycje stron www. Zyskaj wsparcie ekspertów w zakresie skutecznego pozycjonowania Twojego serwisu.