Materiały reklamowe - bcweb.pl
Nasza strona używa ciasteczek (cookies) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Za pomocą ustawień przeglądarki możesz określić warunki ich przechowywania.

#Materiały reklamowe

  • Gadżety reklamowe - lamersko czy fancy? O znaczeniu upominków reklamowych

    (....) gadżety reklamowe to kluczowe narzędzie marketingowe przekazujące wartości firmy i - paradoksalnie - wywołujące pozytywne emocje u odbiorców. Istotne jest tylko, by tworzyć je z głową, kierować do właściwych ludzi i rozdawać w odpowiednim miejscu. W tym tekście opowiemy Ci o znaczeniu gadżetów reklamowych dla wizerunku firmy i wyjaśnimy, dlaczego szczotka do włosów może być strzałem w dziesiątkę.

    czytaj więcej+
  • Nazwy firm - kreatywnie czy tendencyjnie? To zależy

    Ośrodki szkolenia kierowców to wprawdzie inna branża niż zakłady pogrzebowe, ale odbiór marki przez klienta i motywy wyboru danej firmy mogą być właściwie podobne. Całkiem różne od tych, którymi kierują się ludzie wybierający lokal na piwny wieczór czy miejsce na lunch, gdzie musi być oryginalnie, fancy i zachęcająco.

     

    czytaj więcej+
  • Wyobrażenie o idealnej www
    a rzeczywistość - 5 błędów, z których trzeba się wyprowadzać

    (...) Będziemy mówić o pewnych wyobrażeniach, które mamy na dane tematy i których się kurczowo trzymamy, uważając je za świętą prawdę i nie pozwalając innym przekonać się, że nie zawsze mamy rację. Opowiemy Wam o tym, jakich rozwiązań oczekują od nas klienci na swoich witrynach i dlaczego trzeba ich przekonywać, że to, czego chcą, wcale nie jest cool.

    czytaj więcej+
  • Telefon w 28 sekund? O CallPage’u i wyższej sprzedaży

    Prezes i współzałożyciel CallPage, Ross Knap, w jednym z wywiadów opowiedział, jak to się stało, że postanowił założyć CallPage. Otóż pracował w firmie doradczej i zajmował się m.in. optymalizacją konwersji stron internetowych. Chodziło o to, żeby zwiększyć liczbę telefonów z www. 

    czytaj więcej+
  • Blogować każdy może (tylko o czym?)

    W poprzednim artykule pisaliśmy o tym, dlaczego warto prowadzić firmowy blog. Wyjaśniliśmy powody, dla których jest to jedna z najbardziej skutecznych (i całkiem darmowych) form reklamy. Tekst, który właśnie czytasz, to jego pewnego rodzaju kontynuacja - zależy nam na przedstawieniu potencjalnych tematów, które powinny być na blogu poruszane, a także na zaprezentowaniu właściwej postawy samego blogera.

    czytaj więcej+
  • Pokaż mi swoje logo, a powiem Ci, kim jesteś O znaczeniu logo i identyfikacji wizualnej

    (...) Jakie wartości chcesz przekazać poprzez logotyp? Jeśli właściciel firmy zdaje sobie sprawę, jak ważną funkcję pełni logo, nigdy nie zdecyduje się na zlecenie wykonania go laikowi albo - jeszcze gorzej - nie zacznie sam próbować swoich sił w Paincie.

    czytaj więcej+
  • Jak się nie sprzedać i sprzedać jednocześnie? - relacja z konferencji GrafConf 2018

    GrafConf jest graficzną konferencją organizowaną od 2017 roku przez internetowy magazyn Grafmag. Jak stwierdzili w tym roku organizatorzy, frekwencja przekroczyła oczekiwania, ponieważ spodziewano się tam raczej trzystu, a nie - tysiąca osób. Domyślamy się, że było to miłe zaskoczenie i cieszymy, że sami mogliśmy w nim uczestniczyć już drugi rok z rzędu.

    czytaj więcej+
  • Jak zrobić masę bez gainera? O samodzielnej optymalizacji Twojej witryny

    Sprawa z siłownią jest prosta. Chcesz robić masę. Idziesz na siłownię. Rozmawiasz z trenerem personalnym. Potem przez kilka miesięcy realizujesz plan treningowy i przestrzegasz diety z nadwyżką kaloryczną. Ciężka i czasochłonna praca. Albo inaczej. Chcesz szybkich efektów, więc ładujesz dodatkowo pieniądze w gainer, kreatynę i inne suple. Z optymalizacją Twojej witryny jest bardzo podobnie...

    czytaj więcej+
  • Copywriter to czarodziej - o tekstach reklamowych w świecie mugoli

    Autorka Harrego Pottera pisała, że jeśli w dobie komputera sztuka czytania zanika, to niezawodny znak, że jesteśmy mugolami. Kim jest “mugol”? To człowiek zwyczajny. Przeciętny. Nieczytający. Nie czarodziej! A może to nie wina bierności i przeciętności człowieka, a po prostu kwestia słabych, nudnych tekstów, czyli tego, że czasem copywriterzy także są mugolami? Może to przez słabych copywriterów mugolstwo wzrasta?

    czytaj więcej+
  • Uwierzmy w doskonałość - dekalog najczęściej popełnianych błędów przy realizacji strony internetowej

    Stworzenie strony internetowej przy współpracy z agencją wbrew pozorom wcale nie jest jednoznaczne ze stworzeniem strony idealnej. Mówimy o tym z pełną świadomością. Błędy zdarzają się zarówno po stronie danej agencji marketingowej, jak i po stronie klienta. Zanim więc wybierzesz swojego webmastera, sprawdź, czego powinieneś od niego oczekiwać, a także - czego powinieneś oczekiwać od siebie.

    czytaj więcej+
  • Zmiany w Mapach Google’a /Masz czas do 11 czerwca!

    Google Maps dokonuje kolejnych modyfikacji. Początkowo kwestia dotyczyła jedynie wąskiej grupy użytkowników, jednak wraz z wprowadzeniem nowej Platformy, nowości i związane z nimi konsekwencje dotkną każdego posiadacza mapy na swojej witrynie. Warto wiedzieć, co się z tym wiąże, by mapa z lokalizacją na Twojej witrynie nadal się wyświetlała.

    czytaj więcej+
  • Rób to w każdej pozycji..., czyli o stronach responsywnych

    Dobrze wiemy, że nawet najsmaczniejsza potrawa podana w nieestetycznej formie wcale nie zachęca konsumenta do degustacji. Idąc dalej - nawet najlepiej wykonana strona internetowa nie będzie atrakcyjna, jeśli jej format nie będzie dostosowany do rozdzielczości, którą posługuje się osoba oglądająca. Dlatego tak ważne jest, by przeglądając stronę na ekranie telefonu czy tabletu jej treść nadal była w pełni widoczna, a witryna nie traciła niczego ze swojej wyjątkowej, bogatej wizualności.

    czytaj więcej+
  • Newsletter ...czyli między reklamą a listem od przyjaciela

    Newslettery mają szansę wywoływać uśmiech na twarzach klientów, pamiętać jednak należy o podstawowych zasadach marketingowego savoir vivre’u, choć niektórym wydaje się, że takie pojęcie nie istnieje. Dopiero te zasady, w połączeniu z profesjonalnymi narzędziami i doświadczeniem, gwarantują sukces kampanii. Zachęcamy do korzystania z naszych umiejętności, ponieważ samodzielne działania marketingowe są reklamą często ryzykowną, wywołującą efekt odwrotny do zamierzonego.

    czytaj więcej+
  • Mocny

    Mocny to firma zajmująca się hurtową i detaliczną sprzedażą ekogroszku. Istnieje na rynku od kilkunastu lat i ma obecnie trzy duże składy, w których towar jest rozdrabniany, przesiewany i osuszany. Po obróbce trafia do 25-kilogramowych worków, a następnie na 1-tonowe palety. Ekogroszek Mocny dostępny jest w trzech wariantach mocy, a każdy z nich charakteryzuje się wysoką kalorycznością, wydajnością i czystością. Towar wysyłany jest do każdego zakątka Polski z darmową dostawą.

    czytaj więcej+
  • Zagórski Składy Opałowe

    „Zagórski” Składy opałowe to firma zajmująca się sprzedażą detaliczną i hurtową węgla, miału oraz eko-groszku. Przedsiębiorstwo zostało założone w 1996 roku i od tej pory znakomicie rozwija się w branży opałowej, stale poszerzając swój asortyment. Dzięki nam firma zyskała nowy, odświeżony wizerunek w sieci, a współpraca rozszerza się dalej. Materiały marketingowe, profesjonalne zdjęcia na stronie, nowe logo- to wszystko rezultaty naszej ciężkiej pracy.

    czytaj więcej+
  • Wykromax

    Wykromax jest cenionym w branży producentem wykrojników. Stosowane przez firmę nowoczesne technologie zainspirowały nas do stworzenia równie innowacyjnej strony internetowej. Efektem tych działań jest oryginalny design naszej realizacji i zastosowanie niestandardowych rozwiązań. Nowa strona przedsiębiorstwa stanowi teraz jego najlepszą wizytówkę.

    czytaj więcej+
  • SirRoger

    Oryginalne, aromatyczne herbaty, jakie oferuje marka Sir Roger, potrzebowały równie niestandardowej prezentacji. Zrealizowana przez nas strona internetowa wymagała niezwykłego zaangażowania twórców. Kreatywne pomysły pozwoliły zaprezentować produkty w zupełnie nowej odsłonie. W efekcie powstała strona o niepowtarzalnym klimacie, wyróżniająca się na tle innych producentów herbat.

    czytaj więcej+
  • ValdiExpress

    ValdiExpress to wypożyczalnia samochodów osobowych i dostawczych. Głównym założeniem przy realizacji jej strony internetowej było uzyskanie wysokiej funkcjonalności. Cel ten został osiągnięty. Strona jest intuicyjna w obsłudze i zapewnia prosty dostęp do wszystkich informacji. Wyposażona została w specjalną aplikację, dzięki której klient może wyszukać model samochodu najlepiej pasujący do jego preferencji. Dodatkowo witryna posiada ciekawą, przyciągającą uwagę grafikę. Finalny efekt spełnił wszystkie oczekiwania naszego klienta i z pewnością wywiera wrażenie na odwiedzających stronę klientach wypożyczalni.

    czytaj więcej+

Kontakt

Skontaktuj się z nami

Agencja Marketingowa Filip Bartnicki
NIP: 822 235 18 56
W sprawie pracy zapraszamy do kontaktu pod adresem: 
rekrutacja@bcweb.pl
Chcesz zacząć?

Czekamy na wiadomość!

informacją o administratorze i przetwarzaniu danych
informacją o administratorze i przetwarzaniu danych