Nasza strona używa ciasteczek (cookies) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Za pomocą ustawień przeglądarki możesz określić warunki ich przechowywania.

#Poradnik marketingowy

  • Sklep internetowy to nie monopolowy - klienci nie znajdą Cię od razu

    “Dlaczego mój sklep od razu nie zarabia?” - pytają klienci, którym dopiero co uruchomiliśmy sklep internetowy. No właśnie dlatego, że sklep internetowy nie jest tym samym, co stacjonarny sklep monopolowy, gdzie wystarczy jaskrawy napis “Alkohole 24h”, żeby klienci tłumnie zaglądali.

    czytaj więcej+
  • Jak założyć sklep internetowy? Przyszły właścicielu, odrób pracę domową

    Niektórzy myślą, że kupienie karnetu na siłownię wystarczy, żeby schudnąć. Niektórzy myślą, że wystarczy zdawać sobie z czegoś sprawę, żeby to zmienić. Niektórzy myślą, że sklep internetowy w stu procentach zrobi za nich agencja marketingowa. Niektórzy myślą, że wystarczy, by sklep internetowy działał, a od razu zacznie na siebie zarabiać. Bzdury.

    czytaj więcej+
  • Blogować każdy może (tylko o czym?)

    W poprzednim artykule pisaliśmy o tym, dlaczego warto prowadzić firmowy blog. Wyjaśniliśmy powody, dla których jest to jedna z najbardziej skutecznych (i całkiem darmowych) form reklamy. Tekst, który właśnie czytasz, to jego pewnego rodzaju kontynuacja - zależy nam na przedstawieniu potencjalnych tematów, które powinny być na blogu poruszane, a także na zaprezentowaniu właściwej postawy samego blogera.

    czytaj więcej+
  • Po co mi blog?

    Powiedzmy, że masz małą lub średnią firmę. Wiedziałeś, jak ważna jest reklama w sieci i że bez niej trudny jest obecnie rozwój biznesu - jak nie można Cię znaleźć w internecie, to jakby Cię w ogóle nie było. Dlatego właśnie zleciłeś agencji reklamowej stworzenie profesjonalnej witryny. Project manager tworząc koncept realizacji oczywiście zaproponował Ci dodanie sekcji z blogiem….

    czytaj więcej+
  • Pokaż mi swoje logo, a powiem Ci, kim jesteś - o znaczeniu logo i identyfikacji wizualnej

    (...) Jakie wartości chcesz przekazać poprzez logotyp? Jeśli właściciel firmy zdaje sobie sprawę, jak ważną funkcję pełni logo, nigdy nie zdecyduje się na zlecenie wykonania go laikowi albo - jeszcze gorzej - nie zacznie sam próbować swoich sił w Paincie.

    czytaj więcej+
  • Jak zrobić masę bez gainera? O samodzielnej optymalizacji Twojej witryny

    Sprawa z siłownią jest prosta. Chcesz robić masę. Idziesz na siłownię. Rozmawiasz z trenerem personalnym. Potem przez kilka miesięcy realizujesz plan treningowy i przestrzegasz diety z nadwyżką kaloryczną. Ciężka i czasochłonna praca. Albo inaczej. Chcesz szybkich efektów, więc ładujesz dodatkowo pieniądze w gainer, kreatynę i inne suple. Z optymalizacją Twojej witryny jest bardzo podobnie...

    czytaj więcej+
  • Copywriter to czarodziej - o tekstach reklamowych w świecie mugoli

    Autorka Harrego Pottera pisała, że jeśli w dobie komputera sztuka czytania zanika, to niezawodny znak, że jesteśmy mugolami. Kim jest “mugol”? To człowiek zwyczajny. Przeciętny. Nieczytający. Nie czarodziej! A może to nie wina bierności i przeciętności człowieka, a po prostu kwestia słabych, nudnych tekstów, czyli tego, że czasem copywriterzy także są mugolami? Może to przez słabych copywriterów mugolstwo wzrasta?

    czytaj więcej+
  • Uwierzmy w doskonałość - dekalog najczęściej popełnianych błędów przy realizacji strony internetowej

    Stworzenie strony internetowej przy współpracy z agencją wbrew pozorom wcale nie jest jednoznaczne ze stworzeniem strony idealnej. Mówimy o tym z pełną świadomością. Błędy zdarzają się zarówno po stronie danej agencji marketingowej, jak i po stronie klienta. Zanim więc wybierzesz swojego webmastera, sprawdź, czego powinieneś od niego oczekiwać, a także - czego powinieneś oczekiwać od siebie.

    czytaj więcej+
  • Podglądanie jest dobre - o narzędziu Hotjar

    Zgodnie z teorią Freuda, podglądanie jest w porządku, jeśli służy rozwojowi. Bo jakim pisarzem byłby pisarz nie czytający innych pisarzy? Jakim malarzem byłby malarz, który nie patrzyłby, nie podglądałby świata, ludzi? No i wreszcie (choć o tym już Freud nie mówił) - jakim marketerem byłby marketer, który nie miałby wglądu w analityczne narzędzia, służące do obserwacji ruchu na stronie?

    czytaj więcej+

Kontakt

Skontaktuj się z nami

Agencja Marketingowa Filip Bartnicki
+48504 418 904
PON - SOB 9:00 - 18:00
NIP: 822 235 18 56
Chcesz zacząć?

Czekamy na wiadomość!

informacją o administratorze i przetwarzaniu danych
informacją o administratorze i przetwarzaniu danych