#Social Media Marketing
-
Nazwy firm - kreatywnie czy tendencyjnie? To zależy
czytaj więcej+Ośrodki szkolenia kierowców to wprawdzie inna branża niż zakłady pogrzebowe, ale odbiór marki przez klienta i motywy wyboru danej firmy mogą być właściwie podobne. Całkiem różne od tych, którymi kierują się ludzie wybierający lokal na piwny wieczór czy miejsce na lunch, gdzie musi być oryginalnie, fancy i zachęcająco.
-
Wyobrażenie o idealnej www
a rzeczywistość - 5 błędów, z których trzeba się wyprowadzaćczytaj więcej+(...) Będziemy mówić o pewnych wyobrażeniach, które mamy na dane tematy i których się kurczowo trzymamy, uważając je za świętą prawdę i nie pozwalając innym przekonać się, że nie zawsze mamy rację. Opowiemy Wam o tym, jakich rozwiązań oczekują od nas klienci na swoich witrynach i dlaczego trzeba ich przekonywać, że to, czego chcą, wcale nie jest cool.
-
Twoja witryna a skoki narciarskie - o szybkości ładowania strony internetowej
czytaj więcej+O ile gry w skoki narciarskie nie wyłączaliśmy w momencie, gdy się zacinała czy działała zbyt wolno, z wejścia na stronę internetową zwykle rezygnujemy, gdy nie ładuje się w tempie ekspresowym. Jeśli chodzi o stronę z usługami, które nas interesują, szukamy wówczas innej, szybszej. Innymi słowy - właściciel “powolnej” strony traci klienta.
-
Wielki fuck-up załogi bcweb.pl, czyli kotek w Open Graphie
czytaj więcej+Podobno nie myli się tylko ten, kto nic nie robi. My robimy całkiem sporo, a nasze działania wcale nie są tak idealne, jak to często przedstawiamy w mediach społecznościowych. Na co dzień, jak każdy, przeżywamy małe porażki, o których mówić nie warto (dlatego nie mówimy), jednak w ostatnim czasie popełniliśmy błąd spektakularny i uznaliśmy, że należy o nim opowiedzieć...
-
Podglądanie jest dobre - o narzędziu Hotjar
czytaj więcej+Zgodnie z teorią Freuda, podglądanie jest w porządku, jeśli służy rozwojowi. Bo jakim pisarzem byłby pisarz nie czytający innych pisarzy? Jakim malarzem byłby malarz, który nie patrzyłby, nie podglądałby świata, ludzi? No i wreszcie (choć o tym już Freud nie mówił) - jakim marketerem byłby marketer, który nie miałby wglądu w analityczne narzędzia, służące do obserwacji ruchu na stronie?
-
Sklep internetowy to nie monopolowy - klienci nie znajdą Cię od razu
czytaj więcej+“Dlaczego mój sklep od razu nie zarabia?” - pytają klienci, którym dopiero co uruchomiliśmy sklep internetowy. No właśnie dlatego, że sklep internetowy nie jest tym samym, co stacjonarny sklep monopolowy, gdzie wystarczy jaskrawy napis “Alkohole 24h”, żeby klienci tłumnie zaglądali.
-
Jak założyć sklep internetowy? Przyszły właścicielu, odrób pracę domową
czytaj więcej+Niektórzy myślą, że kupienie karnetu na siłownię wystarczy, żeby schudnąć. Niektórzy myślą, że wystarczy zdawać sobie z czegoś sprawę, żeby to zmienić. Niektórzy myślą, że sklep internetowy w stu procentach zrobi za nich agencja marketingowa. Niektórzy myślą, że wystarczy, by sklep internetowy działał, a od razu zacznie na siebie zarabiać. Bzdury.
-
Blogować każdy może (tylko o czym?)
czytaj więcej+W poprzednim artykule pisaliśmy o tym, dlaczego warto prowadzić firmowy blog. Wyjaśniliśmy powody, dla których jest to jedna z najbardziej skutecznych (i całkiem darmowych) form reklamy. Tekst, który właśnie czytasz, to jego pewnego rodzaju kontynuacja - zależy nam na przedstawieniu potencjalnych tematów, które powinny być na blogu poruszane, a także na zaprezentowaniu właściwej postawy samego blogera.
-
Po co mi blog?
czytaj więcej+Powiedzmy, że masz małą lub średnią firmę. Wiedziałeś, jak ważna jest reklama w sieci i że bez niej trudny jest obecnie rozwój biznesu - jak nie można Cię znaleźć w internecie, to jakby Cię w ogóle nie było. Dlatego właśnie zleciłeś agencji reklamowej stworzenie profesjonalnej witryny. Project manager tworząc koncept realizacji oczywiście zaproponował Ci dodanie sekcji z blogiem….
-
Pokaż mi swoje logo, a powiem Ci, kim jesteś O znaczeniu logo i identyfikacji wizualnej
czytaj więcej+(...) Jakie wartości chcesz przekazać poprzez logotyp? Jeśli właściciel firmy zdaje sobie sprawę, jak ważną funkcję pełni logo, nigdy nie zdecyduje się na zlecenie wykonania go laikowi albo - jeszcze gorzej - nie zacznie sam próbować swoich sił w Paincie.
-
Do trzech razy sztuka, czyli… bcweb.pl po raz trzeci na drugim!
czytaj więcej+Open Solution to nasz partner, dzięki któremu wykonaliśmy setki stron i sklepów internetowych. To także organizator konkursu, który w tym roku po raz kolejny ocenił tysiące istniejących serwisów internetowych, by wskazać najlepsze i - ostatecznie - trzeci rok z rzędu przyznać nam w tym rankingu drugie miejsce.
-
Raz na wozie, raz na wozie - podsumowanie roku w bcweb.pl
czytaj więcej+Okres świąteczny w bcweb.pl rozpoczął się dokładnie 22 listopada. Mówiąc konkretniej było to około godziny 9.00 czasu (już) zimowego podczas sączenia pierwszej biurowej czwartkowej kawy. Budziliśmy się powoli do życia, by zacząć pracę, przeciągaliśmy z rozmachem, strzykały nierozruszane po nocy stawy i kości, dzień był ponury i zimny.
-
Jak się nie sprzedać i sprzedać jednocześnie? - relacja z konferencji GrafConf 2018
czytaj więcej+GrafConf jest graficzną konferencją organizowaną od 2017 roku przez internetowy magazyn Grafmag. Jak stwierdzili w tym roku organizatorzy, frekwencja przekroczyła oczekiwania, ponieważ spodziewano się tam raczej trzystu, a nie - tysiąca osób. Domyślamy się, że było to miłe zaskoczenie i cieszymy, że sami mogliśmy w nim uczestniczyć już drugi rok z rzędu.
-
Copywriter to czarodziej - o tekstach reklamowych w świecie mugoli
czytaj więcej+Autorka Harrego Pottera pisała, że jeśli w dobie komputera sztuka czytania zanika, to niezawodny znak, że jesteśmy mugolami. Kim jest “mugol”? To człowiek zwyczajny. Przeciętny. Nieczytający. Nie czarodziej! A może to nie wina bierności i przeciętności człowieka, a po prostu kwestia słabych, nudnych tekstów, czyli tego, że czasem copywriterzy także są mugolami? Może to przez słabych copywriterów mugolstwo wzrasta?
-
Uwierzmy w doskonałość - dekalog najczęściej popełnianych błędów przy realizacji strony internetowej
czytaj więcej+Stworzenie strony internetowej przy współpracy z agencją wbrew pozorom wcale nie jest jednoznaczne ze stworzeniem strony idealnej. Mówimy o tym z pełną świadomością. Błędy zdarzają się zarówno po stronie danej agencji marketingowej, jak i po stronie klienta. Zanim więc wybierzesz swojego webmastera, sprawdź, czego powinieneś od niego oczekiwać, a także - czego powinieneś oczekiwać od siebie.
-
Rób to w każdej pozycji..., czyli o stronach responsywnych
czytaj więcej+Dobrze wiemy, że nawet najsmaczniejsza potrawa podana w nieestetycznej formie wcale nie zachęca konsumenta do degustacji. Idąc dalej - nawet najlepiej wykonana strona internetowa nie będzie atrakcyjna, jeśli jej format nie będzie dostosowany do rozdzielczości, którą posługuje się osoba oglądająca. Dlatego tak ważne jest, by przeglądając stronę na ekranie telefonu czy tabletu jej treść nadal była w pełni widoczna, a witryna nie traciła niczego ze swojej wyjątkowej, bogatej wizualności.
-
Chcesz zaistnieć? Narzędzia analityczne jako remedium na wirtualny niepokój
czytaj więcej+Potrzeba opanowania wirtualnej rzeczywistości jest konieczna jak nigdy wcześniej. Nie ma się co dziwić, bo coraz większa technicyzacja świata sprowadza się - i będzie to robić nadal - do działań internetowych, a branża reklamowa dotknięta jest nią w stopniu ogromnym. Istnienie licznych narzędzi analitycznych jest jedynie dowodem na to, że specjaliści radzą sobie świetnie z nowymi technologiami i dbają o zwalczanie poczucia niepokoju - własnego i swoich klientów.
-
Prowadzenie strony na Facebooku 2022 - podstawy
czytaj więcej+Odpowiednie zarządzanie profilem na Facebooku pozwala odnaleźć nowych klientów, utrzymywać dobre relacje z tymi stałymi, a także sprzedawać usługi czy produkty. Nie jest to jednak takie proste, jak mogłoby się wydawać, a prowadzenie firmowego Facebooka bez odpowiedniego planu i strategii działania może wyrządzić więcej złego niż dobrego. W tym artykule pokażemy Ci jak krok po kroku założyć firmowy profil, jak go skonfigurować oraz jak zacząć i co publikować, aby Twoja firma była widoczna na Facebooku.
-
Zagórski Składy Opałowe
czytaj więcej+„Zagórski” Składy opałowe to firma zajmująca się sprzedażą detaliczną i hurtową węgla, miału oraz eko-groszku. Przedsiębiorstwo zostało założone w 1996 roku i od tej pory znakomicie rozwija się w branży opałowej, stale poszerzając swój asortyment. Dzięki nam firma zyskała nowy, odświeżony wizerunek w sieci, a współpraca rozszerza się dalej. Materiały marketingowe, profesjonalne zdjęcia na stronie, nowe logo- to wszystko rezultaty naszej ciężkiej pracy.