Nasza strona używa ciasteczek (cookies) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Za pomocą ustawień przeglądarki możesz określić warunki ich przechowywania.

#Social Media Marketing

  • Rób to w każdej pozycji..., czyli o stronach responsywnych

    Dobrze wiemy, że nawet najsmaczniejsza potrawa podana w nieestetycznej formie wcale nie zachęca konsumenta do degustacji. Idąc dalej - nawet najlepiej wykonana strona internetowa nie będzie atrakcyjna, jeśli jej format nie będzie dostosowany do rozdzielczości, którą posługuje się osoba oglądająca. Dlatego tak ważne jest, by przeglądając stronę na ekranie telefonu czy tabletu jej treść nadal była w pełni widoczna, a witryna nie traciła niczego ze swojej wyjątkowej, bogatej wizualności.

    czytaj więcej+
  • Chcesz zaistnieć? Narzędzia analityczne jako remedium na wirtualny niepokój

    Potrzeba opanowania wirtualnej rzeczywistości jest konieczna jak nigdy wcześniej. Nie ma się co dziwić, bo coraz większa technicyzacja świata sprowadza się - i będzie to robić nadal - do działań internetowych, a branża reklamowa dotknięta jest nią w stopniu ogromnym. Istnienie licznych narzędzi analitycznych jest jedynie dowodem na to, że specjaliści radzą sobie świetnie z nowymi technologiami i dbają o zwalczanie poczucia niepokoju - własnego i swoich klientów.

    czytaj więcej+
  • Zagórski Składy Opałowe

    „Zagórski” Składy opałowe to firma zajmująca się sprzedażą detaliczną i hurtową węgla, miału oraz eko-groszku. Przedsiębiorstwo zostało założone w 1996 roku i od tej pory znakomicie rozwija się w branży opałowej, stale poszerzając swój asortyment. Dzięki nam firma zyskała nowy, odświeżony wizerunek w sieci, a współpraca rozszerza się dalej. Materiały marketingowe, profesjonalne zdjęcia na stronie, nowe logo- to wszystko rezultaty naszej ciężkiej pracy.

    czytaj więcej+
  • Uwierzmy w doskonałość - dekalog najczęściej popełnianych błędów przy realizacji strony internetowej

    Stworzenie strony internetowej przy współpracy z agencją wbrew pozorom wcale nie jest jednoznaczne ze stworzeniem strony idealnej. Mówimy o tym z pełną świadomością. Błędy zdarzają się zarówno po stronie danej agencji marketingowej, jak i po stronie klienta. Zanim więc wybierzesz swojego webmastera, sprawdź, czego powinieneś od niego oczekiwać, a także - czego powinieneś oczekiwać od siebie.

    czytaj więcej+
  • Copywriter to czarodziej - o tekstach reklamowych w świecie mugoli

    Autorka Harrego Pottera pisała, że jeśli w dobie komputera sztuka czytania zanika, to niezawodny znak, że jesteśmy mugolami. Kim jest “mugol”? To człowiek zwyczajny. Przeciętny. Nieczytający. Nie czarodziej! A może to nie wina bierności i przeciętności człowieka, a po prostu kwestia słabych, nudnych tekstów, czyli tego, że czasem copywriterzy także są mugolami? Może to przez słabych copywriterów mugolstwo wzrasta?

    czytaj więcej+
  • Jak się nie sprzedać i sprzedać jednocześnie? - relacja z konferencji GrafConf 2018

    GrafConf jest graficzną konferencją organizowaną od 2017 roku przez internetowy magazyn Grafmag. Jak stwierdzili w tym roku organizatorzy, frekwencja przekroczyła oczekiwania, ponieważ spodziewano się tam raczej trzystu, a nie - tysiąca osób. Domyślamy się, że było to miłe zaskoczenie i cieszymy, że sami mogliśmy w nim uczestniczyć już drugi rok z rzędu.

    czytaj więcej+

Kontakt

Skontaktuj się z nami

Agencja Marketingowa Filip Bartnicki
+48504 418 904
PON - SOB 9:00 - 18:00
NIP: 822 235 18 56
Chcesz zacząć?

Czekamy na wiadomość!

informacją o administratorze i przetwarzaniu danych
informacją o administratorze i przetwarzaniu danych