#Zwiększanie sprzedaży - bcweb.pl
Nasza strona używa ciasteczek (cookies) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Za pomocą ustawień przeglądarki możesz określić warunki ich przechowywania.

#Zwiększanie sprzedaży

  • Płatności w sklepie internetowym - wszystko co powinieneś wiedzieć

    Z pozoru kwestia płatności za zakupy online to żaden temat. Przecież skoro Klient zdecydował się na produkt/usługę w naszym sklepie internetowym to można od razu uznać, że transakcja jest zrealizowana. Ale czy aby na pewno?

    czytaj więcej+
  • Gadżety reklamowe - lamersko czy fancy? O znaczeniu upominków reklamowych

    (....) gadżety reklamowe to kluczowe narzędzie marketingowe przekazujące wartości firmy i - paradoksalnie - wywołujące pozytywne emocje u odbiorców. Istotne jest tylko, by tworzyć je z głową, kierować do właściwych ludzi i rozdawać w odpowiednim miejscu. W tym tekście opowiemy Ci o znaczeniu gadżetów reklamowych dla wizerunku firmy i wyjaśnimy, dlaczego szczotka do włosów może być strzałem w dziesiątkę.

    czytaj więcej+
  • Błędy w identyfikacji wizualnej - o efektywnym psuciu tożsamości marki

    Błędy w identyfikacji wizualnej są powtarzalne jak serial M jak miłość emitowany na kanałach polskiej telewizji od wielu lat i stale od początku. O ile jednak trudno zarzucić błędy ludziom puszczającym powtórki, o tyle łatwo wskazać gafy popełniane przez firmy w komunikacji i budowaniu tożsamości swojej marki. Błędy te są nagminne i niewybaczalne, ale też ze względu na usprawiedliwioną niewiedzę właścicieli firm, którzy na własną rękę zajmują się marketingowymi działaniami - nieuniknione.

    czytaj więcej+
  • Jak stworzyć nazwę firmy? (czyli o tym, że geniusz namingu to coś innego, niż myślicie)

    W tym artykule opiszemy kompleksowo proces powstawania nazw firm realizowany przez zespół kreatywny bcweb.pl. Wyjaśnimy, dlaczego należy unieważnić wizję geniuszy namingu, dlaczego wyimaginowana prośba do geniusza z akapitu wyżej sformułowana jest źle, niepełnie, zbyt ogólne i dlaczego należy ją uzupełnić o porządne zdania złożone zawierające mnóstwo określeń i informacji związanych z firmą. Obalimy mity na temat tego, że wymyślanie nazwy zajmuje trzy sekundy na rzecz popartej doświadczeniem tezy, że zajmuje to od kilku do nawet kilkunastu dni.

    czytaj więcej+
  • Przepis na idealną nazwę firmy - O sztuce gry w słowa

    W tym artykule wyjaśnimy, jakimi motywacjami należałoby się kierować przy wyborze nazwy firmy, dlaczego z powodzeniem można obronić nazwę Żabka czy Biedronka, jak wygląda proces tworzenia nazw w agencji i jakie obecnie panują trendy nazwowe w Polsce. Trudno będzie tu znaleźć uniwersalne prawdy i proste przepisy na idealną nazwę firmy. Dlaczego? Bo one nie istnieją. Zaoferujemy jednak w zamian coś cenniejszego i - przede wszystkim - coś mającego realne znaczenie dla tworzenia nazw i wpływającego na sukces firmy.

    czytaj więcej+
  • Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym? Bądź ekspedientem i doradcą

    Zakupy online robi już 62% użytkowników internetu (badania Gemius na temat e-commerce z czerwca 2019 r.), więc tendencja jest zdecydowanie wzrostowa i niedługo pytanie o to, czy ludzie częściej decydują się na zakupy przez internet, czy jednak stacjonarnie, wcale nie będzie śmieszne i bezzasadne.

    czytaj więcej+

Kontakt

Skontaktuj się z nami

Agencja Marketingowa Filip Bartnicki
+48504 418 904
PON - SOB 9:00 - 18:00
W sprawie pracy zapraszamy do kontaktu pod adresem: 
rekrutacja@bcweb.pl
Chcesz zacząć?

Czekamy na wiadomość!

informacją o administratorze i przetwarzaniu danych
informacją o administratorze i przetwarzaniu danych