Venire
Głowna sekcja strony projekt
“Venire” po łacinie oznacza: przyjść. Założycielki firmy doskonale wiedziały, jaką nazwę nadać swojemu biznesowi. Zajmują się one sprzedażą drzwi zewnętrznych i wewnętrznych. Ich oferta jest szeroka i niestandardowa - projekty drzwi zarówno tych tradycyjnych, prostych, jak i tych najbardziej nowoczesnych wyraźnie wyróżniają się spośród konkurencji. Firma współpracuje wyłącznie z polskimi producentami, ponieważ jej twórczynie “chwalą” swoje. Jakość usług jest wysoka, a oferta może być w stu procentach zindywidualizowana i dostosowana do klienta.
Stworzyliśmy dla Venire stronę internetową, która ma być świetnym katalogiem ofertowym. Zależało nam, aby ofertę i wszystkie usługi firmy pokazać w czytelny, przejrzysty dla użytkowników sposób. Katalog drzwi zawiera dość skomplikowaną strukturę dwóch “drzewek”, które dzielą produkty wedle typów drzwi lub wedle producentów. Strona jest zaprojektowana zgodnie z wytycznym UX designera, łatwo się na niej odnaleźć i dotrzeć do potrzebnych informacji. Warstwa wizualna jest nowocześnie prosta i minimalistyczna, zgodna z najnowszymi trendami. Witryna jest zoptymalizowana i gotowa do polubienia przez algorytm wyszukiwarki.