#blog - bcweb.pl
Nasza strona używa ciasteczek (cookies) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Za pomocą ustawień przeglądarki możesz określić warunki ich przechowywania.

#blog

  • Przepis na idealną nazwę firmy - O sztuce gry w słowa

    W tym artykule wyjaśnimy, jakimi motywacjami należałoby się kierować przy wyborze nazwy firmy, dlaczego z powodzeniem można obronić nazwę Żabka czy Biedronka, jak wygląda proces tworzenia nazw w agencji i jakie obecnie panują trendy nazwowe w Polsce. Trudno będzie tu znaleźć uniwersalne prawdy i proste przepisy na idealną nazwę firmy. Dlaczego? Bo one nie istnieją. Zaoferujemy jednak w zamian coś cenniejszego i - przede wszystkim - coś mającego realne znaczenie dla tworzenia nazw i wpływającego na sukces firmy.

    czytaj więcej+
  • Sklep internetowy w agencji? Podpowiadamy, jak się przygotować

    Nie poradzimy sobie, jeśli nie przekażesz nam podstawowych surowców i informacji związanych z Twoją firmą: loga, księgi znaku, materiałów graficznych, tekstów do sekcji "O nas", "Nasza oferta", "Nasz zespół" etc. Musimy wiedzieć, w jakiej branży działasz i co masz do zaoferowania potencjalnym klientom. W tym artykule rozszerzymy nasze porady - opowiemy, jakie materiały są niezbędne do stworzenia sklepu internetowego.

     

    czytaj więcej+
  • Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym? Bądź ekspedientem i doradcą

    Zakupy online robi już 62% użytkowników internetu (badania Gemius na temat e-commerce z czerwca 2019 r.), więc tendencja jest zdecydowanie wzrostowa i niedługo pytanie o to, czy ludzie częściej decydują się na zakupy przez internet, czy jednak stacjonarnie, wcale nie będzie śmieszne i bezzasadne.

    czytaj więcej+
  • Czy Twój sklep internetowy wzbudza zaufanie? Lepiej, żeby klienci się nie bali

    Od czasu sprzedaży książek przez Jeffa Bezosa (Amazon) minęło ponad ćwirćwiecze, więc teoretycznie kwestia e-sklepów powinna być dopracowana do perfekcji, szczególnie jeśli chodzi o ich bezpieczeństwo. Ale to naprawdę tylko teoria.

    czytaj więcej+
  • Podsumowanie roku 2019! O tym, co zbudowaliśmy, a co spieprzyliśmy

    Zbyt szeroka perspektywa w opowieści sprawia, że nie ma wyraziście zarysowanych postaci, indywidualności, emocji i problemów. W szerokiej perspektywie można mówić o ogólnikach, pewnych tendencjach, statystykach. Moglibyśmy podsumować rok, pisząc o tym, co wydarzyło się w naszej branży w skali krajowej lub światowej - co wydarzyło się w marketingu, jakie nowe wytyczne przedstawili internetowi giganci tacy jak Google czy Facebook. Ale po co?

    czytaj więcej+
  • Kartki świąteczne do śmieci, czyli o naszym najnowszym fuck-upie

    Zaprojektowanie kartek świątecznych nie wydaje się niczym trudnym, ale spójrzmy na to inaczej: istnieją miliony najróżniejszych kartek, a większość z nich kojarzy się wyłącznie z taniością i kiczem. To niełatwe zaprojektować niebanalną kartkę świąteczną, dlatego potraktowaliśmy zalecenie jako ponadstandardowe wyzwanie. Stworzyliśmy kilka wersji, żeby wyłonić najlepszą. O wyborze zwycięzcy decydowała spora część naszego zespołu...

    czytaj więcej+
  • Wyobrażenie o idealnej www
    a rzeczywistość - 5 błędów, z których trzeba się wyprowadzać

    (...) Będziemy mówić o pewnych wyobrażeniach, które mamy na dane tematy i których się kurczowo trzymamy, uważając je za świętą prawdę i nie pozwalając innym przekonać się, że nie zawsze mamy rację. Opowiemy Wam o tym, jakich rozwiązań oczekują od nas klienci na swoich witrynach i dlaczego trzeba ich przekonywać, że to, czego chcą, wcale nie jest cool.

    czytaj więcej+
  • Telefon w 28 sekund? O CallPage’u i wyższej sprzedaży

    Prezes i współzałożyciel CallPage, Ross Knap, w jednym z wywiadów opowiedział, jak to się stało, że postanowił założyć CallPage. Otóż pracował w firmie doradczej i zajmował się m.in. optymalizacją konwersji stron internetowych. Chodziło o to, żeby zwiększyć liczbę telefonów z www. 

    czytaj więcej+
  • Hej! Masz starą stronę internetową! - O konieczności odświeżania www

    Co ile lat robisz remont swojego mieszkania? Co ile lat odmalowujesz w nim ściany, bo straciły świeżość, pobrudziły się i gołym okiem widać, że wymagają ingerencji pędzla? Podejrzewamy, że dosyć często, przecież ściany szybko się brudzą. Nikt nie chce, żeby jego mieszkanie wyglądało staro i niechlujnie. Czy tak samo myślisz o własnej stronie internetowej, która ma już, powiedzmy, 2-3 lata, a może i więcej?

    czytaj więcej+
  • Formularz na stronie internetowej - po co go mieć? Zadbaj o wysoką konwersję

    Pojęcia konwersji raczej nie przenosi się na życie codzienne, konwertujące kurki brzmią dość absurdalnie. Słownik Języka Polskiego twierdzi, że konwersja w ogólnym sensie jest zmianą postaci czegoś, transformacją czegoś w coś. I właściwie na tej definicji można się zatrzymać, bo w marketingu właśnie o to z konwersją chodzi: mieć cel, podjąć działania, osiągnąć ten cel. Przekształcić swoje plany w coś rzeczywistego.

    czytaj więcej+
  • Twoja witryna a skoki narciarskie - o szybkości ładowania strony internetowej

    O ile gry w skoki narciarskie nie wyłączaliśmy w momencie, gdy się zacinała czy działała zbyt wolno, z wejścia na stronę internetową zwykle rezygnujemy, gdy nie ładuje się w tempie ekspresowym. Jeśli chodzi o stronę z usługami, które nas interesują, szukamy wówczas innej, szybszej. Innymi słowy - właściciel “powolnej” strony traci klienta.

     

    czytaj więcej+
  • Wielki fuck-up załogi bcweb.pl, czyli kotek w Open Graphie

    Podobno nie myli się tylko ten, kto nic nie robi. My robimy całkiem sporo, a nasze działania wcale nie są tak idealne, jak to często przedstawiamy w mediach społecznościowych. Na co dzień, jak każdy, przeżywamy małe porażki, o których mówić nie warto (dlatego nie mówimy), jednak w ostatnim czasie popełniliśmy błąd spektakularny i uznaliśmy, że należy o nim opowiedzieć...

    czytaj więcej+
  • Podglądanie jest dobre - o narzędziu Hotjar

    Zgodnie z teorią Freuda, podglądanie jest w porządku, jeśli służy rozwojowi. Bo jakim pisarzem byłby pisarz nie czytający innych pisarzy? Jakim malarzem byłby malarz, który nie patrzyłby, nie podglądałby świata, ludzi? No i wreszcie (choć o tym już Freud nie mówił) - jakim marketerem byłby marketer, który nie miałby wglądu w analityczne narzędzia, służące do obserwacji ruchu na stronie?

    czytaj więcej+
  • Sklep internetowy to nie monopolowy - klienci nie znajdą Cię od razu

    “Dlaczego mój sklep od razu nie zarabia?” - pytają klienci, którym dopiero co uruchomiliśmy sklep internetowy. No właśnie dlatego, że sklep internetowy nie jest tym samym, co stacjonarny sklep monopolowy, gdzie wystarczy jaskrawy napis “Alkohole 24h”, żeby klienci tłumnie zaglądali.

    czytaj więcej+
  • Jak założyć sklep internetowy? Przyszły właścicielu, odrób pracę domową

    Niektórzy myślą, że kupienie karnetu na siłownię wystarczy, żeby schudnąć. Niektórzy myślą, że wystarczy zdawać sobie z czegoś sprawę, żeby to zmienić. Niektórzy myślą, że sklep internetowy w stu procentach zrobi za nich agencja marketingowa. Niektórzy myślą, że wystarczy, by sklep internetowy działał, a od razu zacznie na siebie zarabiać. Bzdury.

    czytaj więcej+
  • Blogować każdy może (tylko o czym?)

    W poprzednim artykule pisaliśmy o tym, dlaczego warto prowadzić firmowy blog. Wyjaśniliśmy powody, dla których jest to jedna z najbardziej skutecznych (i całkiem darmowych) form reklamy. Tekst, który właśnie czytasz, to jego pewnego rodzaju kontynuacja - zależy nam na przedstawieniu potencjalnych tematów, które powinny być na blogu poruszane, a także na zaprezentowaniu właściwej postawy samego blogera.

    czytaj więcej+

Kontakt

Skontaktuj się z nami

Agencja Marketingowa Filip Bartnicki
+48504 418 904
PON - SOB 9:00 - 18:00
W sprawie pracy zapraszamy do kontaktu pod adresem: 
rekrutacja@bcweb.pl
Chcesz zacząć?

Czekamy na wiadomość!

informacją o administratorze i przetwarzaniu danych
informacją o administratorze i przetwarzaniu danych